Followers

Wednesday, December 24, 2008

what a day!;p


tadi aku qasa happy sgt!mmm,tgkla apa yg aku dapat tadi..pas aku solat td, aku masuk bilik dh ada hadiah2 ni..pelik gak, coz besday aku dh lepas..tp aku mmg terus dapat agak dh sapa yang bagi..terus menitik air mata aku..huhu..tima kaseh kak leha..aku tau mesti dia rasa bersalah sebab xingat besday aku bulan lepas..aku xmintak pun..kitorang mmg rapat..dia selalu bg motivasi kat aku..lebey kurang cam mak aku dh, cuma aku still panggey dia 'kak'..dia selalu amek berat pasai aku, buatkan aku qasa mak aku ada kat tepi..isk2..tarikh2 penting dlm hidup kitorang, mmg xpenah lupa..sebab tu masa besday aku dia bz uruskan anniversary ke 30 dia, tuyg dia mmg xingat tu..aku pun xde kisah sgt..tp dia mmg baik sgt..sayang kat dia ni..hehe..

adios

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin