Followers

Monday, December 1, 2008

weekend yang bercampur baur!

hahaha..aku xsedih..jauh sekali bermuram durja..heheheehhe...

weekend aku besa2 sajar..xpi mana2 sangat pun, just lepak kat umah ngan abg je..ada pembukaan giant baru kat kota damansara, dekat sangat2 ngan umah aku..tp kami xbape nk interested pi coz ramai sgt org, tempat parking xstrategik..huhu..akhirnya pi jugak hr ahad..wah, besh jugak kat situ..melayan gak..tp aku rasa kena pi sorang2 baru layan coz abg xsuka tmpat crowded camtu..mati kelemasan dia..hehe..xpa, biaq aku ja pi..minggu ni abg kuaq lagi, pi segamat..so, aku bley melayan sorang2..balik keja bley terus pi situ..hahaha..

apa yang campur baur nya?hehe..hari jumaat petang aku mai period..so, paham2 la awat aku bercampur baurnya kan..?hehe..tapi, xdak masa nk berduka nestapa..abg relax aja, ajak aku men badminton lagik..xpayah nk dipikirkan sangat, bukan rezeki lagi dia kata..so, mula2 aku malas nk cakap ngan dia, adala dalam 15 minit aku malas nk sembang coz aku nk pikiaq sendiri2, tp pastu tgk dia men games magic lines sampai cecah rekod 1400, aku xingat dunia dh!rekodnya harus ku pecahkan, tp aku xberdaya nk pikiaq!camana dia bley dapat markah tinggi camtu??hehe...

then, dia ajak pi jalan2..hehe..celcom bg kredit free 7 hari untuk no. 8pax sempena besday..so, aku nk tepon sapa coz abg ada depan mata..tepon mak pun dah, adik pun dah..abg dh bagi warning jgn tulih dlm blog pasai ni, tp maafkan aku abg..aku xberjanji denganmu..huahauhauha...tau apa yg dia soh aku wat?aku pun melayan jugak la permintaan dia dan akhirnya ianya menjadi satu permainan yang amat menggembirakan!!hehe...memandangkan kol free, jadi aku kol abg yang sewaktu itu berada disebelahku..lalu dia mengangkat kol itu, lalu kami wat loudspeaker..maka, kami berdua berkaraoke sekuat hati untuk mendengar suara sendirik di telefon!kami menari2 ibarat kanak2 yang masih tidak bersunat..hahaha..aku taip ni pun aku gelak lagi..hehe..ampa xrasa lawak biaq pi la, yg penting aku nk gelak!hahaha...panggilan karaoke di fon aku berlanjutan sampaila bateri tepon abg habis..balik charge, malam sambung lagik..amat seronok sekali mendengar suara kami yang 'sumbang' itu bergema2..terima kasih celcom kerana menceriakan weekend kami yang sedia ceria..!  

oo...abg sudah di segamat..tingtong..aku merinduimu..malam ni aku kol ang no..?

mish u already maa...!wwwuuuaaaa...

adios..

p/s:maaf kalo bahasa aku agak tingtong..bercampur baur katanya..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin