Followers

Saturday, December 6, 2008

Los dan Faun!


Semalam aku ngan abg gi tgk movie..mmg patutnya mlm td aku kena siapkan keje, tp kepala otak aku xbley berfungsi dh..aku xbley pikiaq pun, so kami pi tgk cite Los dan Faun!!weh, besh giler cite nih!serius!aku seperti biasa, asyik gelak je, sampai satu tahap tu aku qasa penat sgt2 gelak..tekak dh gatai dh..n abg seperti besa asyik dok cubit aku soh diam..hahahaha…aku tatau la kalo korang rasa xbesh kan..tp aku mmg enjoy gile tgk cite arahan chief kodok ni..citenya xmeleret2 pun!dan, pelakon dlm pilem ni superb ar!esp, adlin, khir rahman, ida nerina..aku n abg paling suka dialog khir rahman..hehehe..n 4 the 1st time sepanjang aku tgk wayang ni kan, (bknnya banyak sgt pon), filem ni la satu2nya yang buatkan sume penonton dlm panggung tepuk tgn bila cite habis!sume enjoy tgk cite ni..hehe..dr 5 bintang, aku dgn suka hatinya nk bagi 4.75..lagi 0.25 tu adala part yg xkemas sket..tp depend jugak ngan or kot..kalo ampa xsuka gelak2, mungkin ampa xenjoy cam aku kot..hahaha..pi la tgk, aku rekemen cite ni untuk release tension..bukan untuk kengkawan melayu je, yg non-malay pun ada tgk semalam..hiburan untuk sekeluarga..;)..

Adios

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin