Followers

Thursday, December 4, 2008

ayoyai..

tadi masa rehat opis aku wat jamuan sempena kejayaan kitorang dapat anugerah bahagian terbaik..so, aku tunjuk dulu la eh gambo2 nye..

aku tunjuk muka jeles kat fa..hahaha..
gang rambu ramba..aku, risal the suci man, felix anak harus, n fa..muka kenyang!
mcm tgh beratuu untuk amek makanan mangsa banjir lak.heheh..punyala suka tu..
muka riang kakak2 opis aku nk makan...;)
geng lahar aku..ada je idea bila jumpa..hahaha
org len sibuk nk makan, kami sibuk bergambo..hehe..

b4 ni aku ada masukkan cite pasal lepas makan ni, tp bila aku cite kat abg semalam, dia mcm xsuka je..dia kata aku ni berani sgt..kecoh..aku lak yang beria hahaha..den xkisah, tp den amek je la apa yg dia kata..so, den delete je la ha..hehehehehe..

have a great day!;)

k, adios.

1 comment:

onggon said...

Pemandangan bijih itu mmg sugguh indah sehingga kami terpaksa turun menghirup udara segar kat opis bawah..

Sungguh bertuahnya kamu y Cik Ah.. kekekeke.. pemandangan itu hanya terjadi 5 tahun sekali seperti fenomena bulan tersenyum bersam sang bintang baru2 ini.. Tahniah..! Kekekeke..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin