Followers

Friday, December 5, 2008

appoinment (1)..

td tghari kul 2 aku gi PPUM..amek darah..suppose kena amik isnin ni, tp time tu dh ada kat kampung, Kedah..nk amek kat spital sana cam susah lak, agipun sini rekod dh ada..sepatutnya jugak pi pagi, tp dh pagi td masuk meeting,so, kena pi petang lak..aku paling xsuka amik darah..dh berpuluh kali amek pun still xdapat thn jugak..huhu..tp appoinment aku ngan doc azean 15.12 ni, so kena amek darah seminggu b4 jumpa dia la..last jumpa masa oct hari tu, pas balik dr swak..harap2 kali ni level dh turun normal la..amin..

aku amek darah petang baru 2 kali termasuk hr ni..skang dh dapat tau apa beza amek pagi ngan ptg..ada pro&con..kalo amek pagi, orang ramai sangat, kena tunggu lama, tp xberapa nk sakit..kalo petang lak, lengang jek..xramai pun org..tp sakiiitt..huuhuh..agaknya dorang dh lenguh cucuk org kan, terketar2 tgn..cucuk ikut suka hati je..hehe..aku mmg xtahan sakit pun..cucuk sikit je nk nangis..berlakon kental jek..hahaha..



sinila tempat aku amek darah..kalo tgk kat bhgian sini untuk warga emas jek..tp side yang sebelah tu yg selain dr warga emas dh tutup..so, kalo aku mai petang je, aku akan masuk kategori warga emas..hahahaha..lantakla, yg penting jalan..
so, td mmg sakit gak ar..aku tgk yg tukang cucuk tu pun asyik menguap je..aku rasa cam kebas je tangan ni..hhuhu..

so, tunggula 15.12 ni..result darahku td..update later k!

p/s: salam aidiladha tuk sume my gentle reader..thanks guys!;)
adios..

1 comment:

Khairul Onggon said...

darah??? Arrghhhh (alu pitam)... I mmg takleh tgk darah... huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin