Followers

Wednesday, March 31, 2010

mak borek anak rintik?

don't sodomize me!!
kata somi aku.
jgn wisau.
xdak sapa aih nk sodomi dia melainkan aku.

hahahaahahahhaha...xpaham kan?sat aku cita.

adib lately ni (sebelum ni pun) mmg tidoq buaih ya amat.
sangat2 buaih.
amri beli katil tuk dia sorang2, tp dia nk himpit ngan kami gak.
katil tu kecik kot kat dia.coz malam2 mesti dia teriak n masa aku nk amek dia kepala dia dh menunjal tepi katil dia.

"jgn biasakan adib tido ngan kita.."
"nk wat camana dia yg takmo tidoq kat katil dia"
"dah dibiasakan"
*malas ar nk layan*

akhirnya, bukan takat katil dia terbiaq camtu ja, ngan katil kami pun sama wat hiasan ja kat bilik.
sudahnya, bentang toto kat bilik sebelah, bergelimpangan la 3 beranak ni.
tiap2 malam mmg aku terbangun kena tendang ngan adib.
kalo sebelum aku tdoq dia masih di tempat asalnya, tgh2 malam aku bangun mesti dia kat ujung kaki aku atau kaki ayah dia.
"eeeiii, seb bek abg xsepak adib malam td" (bergantung perbualan pada hari apa)..

masalahnya, bila aku terbangun, kepala aku kat pinggang ayah adib.
kepala adib kat kaki aku. (sila bayangkan)
tp ayah adib statik tidoq luruih ja.
dr start tidoq sampai bangun tidoq, mmg xberganjak.serius.

*jadi, adib ikut siapa?*

"ikut ang la"..tuding laki aku kat aku.

mengadu kat en somi.
"xtahan la bang, adib asyik menyondol ja org ngan kepala dia.camana nk dapat sleeping beauty kalo lagu ni"

serius, aku tatau pasaipa asyik aku yg kena.

"haaaaa!baru ang tau camana rasanya kena sondol!"
hahahaahahah..got it?
"tp org sondol ngan kaki ja.."
"xkira la, sama la.rasakan.padan muka."

habit aku sejak dulu, nk bagi tidoq lena, aku suka sondol sapa2 yg tidoq sebelah aku dengan kaki.hahahah..
kadang2 dengan sedar, dan kadang2 tanpa sedar. nak wat camana.
laki aku akan bgtau keesokan paginya.
"sakit tau x?!u sodomize me!" (ayat sodomi ni dia guna sejak kes profil tggi tu la.paham2 saja ek)
*aku senyum sumbing saja*
kihkihkihkih.

bila aku lak kena sondol ngan adib, dush2 la kena perli ngan en somi.
jadi, adib ikut aku kah?huhuuhuhuhu...
~mula2 bg tido camni..(tahan 3 minit)~

~pastu otomatik akan mengiring.~
pastu lagi tunggang langgang ikut mana dia nk landing.

~eiii..budak ni wat aku geram nk geget2 pipi ok.~
p/s: gambaq masa adib nk masuk 5 bulan.

4 comments:

purple_lav said...

huhuhuh..sama le kita cik ah oiii..tp macik tak tido buas mcm cik ah hehehe..tp dak aleesya ni suka menyondol gak ngn kepala dia..tu klu letak tepi dinding..klu letak tgh2 bapaknya pula suka wat aku nk dpt heart attack..tgk tido syok2 tetiba dia menjerit tertindih tgn anak la, tersondol kepala anak la...hahaha

jawabnye macik pun dh tak nikmati sleeping beauty lagik waaaaa

puterikurekure said...

hehehe. kitorang laki bini tidor buas.

sebab tu khalish dah letak awal2 kat katil dia. cik ah kena ajar adib tidor kat katil dia sendiri. lagi awal, laaagi bagus tau.
:)

cik_ah82 said...

fiza:
amboi, nk jugek makcik ni mention dia tidoq xbuaih..hahaha
fidi lak buas ye..haha..kami mcm fidi la, slalu tindih tgn anak..bla2..haha

intan:
hahaha..dalam tuh maksud makcik nih!
tula, masalahnya mmg dh letak dlm katil dia, tp malam2 dia sure bangun coz kepala dia tersondol2 kayu katil tu..camana nk wat eh?khalish tido baekk ar..huhuh..
nk kena ajar balik nih!

belogpizet said...

nasib x dak lagi pengalaman kena sondol2 ni...hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin