Followers

Friday, March 12, 2010

nampak perbezaannya?hehe

sebab lama sudah aku biaqkan blog ni bersawang..jd ni..
entry soka hati.. n ntah hari bila ntah..;p

en amri ni suka sangat bawak adib guna menatang alah ni..dulu masa adib kecik lagi, mukanya ngadap badan si ayahnya la..pastu dh keras badan ni kan, so, aku suh la ayah nya try ngadap adib ke depan lak..
gambaq belah kiri tu masa kami pi care4..aku dh nampak pelik dah awat adib dok dlm tu macam hulk hogan je jadinya..muahaha..tp si adib ni relax je..xde la dia rasa xselesa je, cuma aku je nampak tangan dia cam tergantung2 ha..haha..

pas aku balik dr kursus kat morib tu, baru la si ayah nya dapat tau cara betul letak adib kot depan nih!
gambaq belah kanan tu baru betoi..haaa..nampak la selesa sket si adib tu duduk dlm tu..hehehe..
cian adib kan..apa la ayah ni.;p

sekian..(amek mood untuk wat entry dengan lebih banyak lagik)..hehe

2 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

comeynye layout nih pic comey2 jek....adib mmbeso dng johannye

cik_ah82 said...

aien: hehe..tq!
adib macam dh statik je berat dia ha..makin lasak, n tido malam pun dh lewat..keje nak main jee..huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin