Followers

Monday, March 1, 2010

kalau la.

huhu..
td baru balik dari nursery adib..
aku terlupa bawak botol susu dia yg lama.
yg baru dia reject.silap aku jugak tak beli lagi puting baru tuh..huhu..

sampai sana, adib tgh tido..
xsampai hati lak nk bangunkan dia..
mama dia cakap dia baru je tido..
bila tgk susu aku dalam botol ada lagi 2 oz, sedih tul rasa..mesti dia susah nk minum..*tears*

masa aku sampai kat nursery, ada dua orang mak yg turun menyusukan anak dorang.,.
jelesnyyaaa..
napa la bukan aku yg keje kat sini, nape la ni ofc laki aku..huhu.
senang kan kalo ofc ada nursery, turun jap tuk bf kan anak..
aku bangga tul ngan ofc laki aku ni yg ada nursery..hehe

jelessssss sungguh tgk dorang menyusu sambil belai2 anak dorang..
kalo la adib bangun td, nk je aku netek kan dia.
tp aku mintak excuse kat bos pun 30 minit je.. *sedey lagik*

*tiba2 jadi rindu dengan kamu!*
p/s: rasa macam dah lama xjumpa suami. maksudnya dah lama rasa xduduk sebumbung ngan suami..hukhuk..dah nye keje kuar je..sampai mggu depan la kita berdua saja adib!:(

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin