Followers

Wednesday, March 3, 2010

kena tinggal adib ke..huhu

tensen ni..
td baru boss bgtau kena pi kursus jumaat - ahad nih..*nampak sangat terus ngadu nih*..;p
terus down giler nih..
terus terpikir sapa nk jaga adib..huhuhu..en amri??dia jumaat tu baru balik..huhuu..
yg tu bley la lagi..tp apa yg ditakuti oleh laki aku tu menjadi kenyataan..

ni kira 1st la aku nk kena tggai adib..
aku xrisau pasai susu coz ada cukup ja tuk adib..masalahnya xconfident lak ngan laki aku tuh haaa..
malam2 kang bangun budak tu dia nk kena panaskan susu lak..
aku kan sua jek..
camana aku nk pam nnti ek..huhu..nk simpan cemana..

laki aku siap kata "xpa, kita booking bilik len..abg nk ikut gak"
huhu..tu la, senang2 aku angkut saja 2 org tuh..elok2 dapat free bilik, dh kena bayau..huhu
oh ya..aku kena kursus kat morib..ni pun satu wat aku takut2 dah ni..
aku penah dengaq org kata budak kecik xelok bawak gi laut ni eh..
wuuuaaaa..takut aku weh..dh la pas kursus laki aku kuor balik..*tears + panik*

agak2 kalo nk ulang alik dari petaling jaya ke morib tu mau lenguh pinggang gak kan..huhu..
help meeee..tulunnnn..huhuhu..

4 comments:

wanna said...

owh..ingatkan boss sorang je nk g mula2 pas dapat surat darik dasar..rupanya suma ek..hurm..cian adib kena tinggai..

cik_ah82 said...

tu la..td dh msg rai nk kompemkan balik..kalo boss sorang ja yg pi..lega gila teramat!huhu

pizet77 said...

morib tu resort dia x la betul2 tepi laut sgt tp tepi laut jugak...bley paham ke ayat aku nih...muahaha nak senang bawak je adib dan ayahnye tp kalau nak biar ayah dia jaga tinggalkan je...morib ke pj mau la dalam 2-3 jam gak
ari tu syauqi dah selamat main air laut tp time siang la kalau malam x tau lak mcm mana
*pizet dulu setahun praktikal kat banting

cik_ah82 said...

ooo..tq pizet..kami kena jaga2 ja la..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin