Followers

Friday, April 2, 2010

Kau Pergi Jua.

Belasungkawa Din Beramboi.
dia pergi jua.

aku sangat2 sedih.
org yg slalu buat aku gelak mcm nk gila dlm keta pagi2,
tiba2 pergi.
mengejut.
dan pagi aku tak kan riuh lagi lepas ni.

sebelum ada riuh pagi era, aku dengar stesen lain.
bila dorang start bergabung, aku jadi pendengar setia pagi2.
xpenah beralih.
hari2 aku akan tggu sawancara, drama sebabak, dan apa2 yang ada kaitan dengan pak din.
aku rasa perjalanan aku pi ofc sekejap saja, xpuas aku dengar.

ada yg kata "apala, lawak bodoh'
ada aku kesah.
mmg lawak dia ntah apa2, tp cukup menghiburkan pagi aku.
ptg kalo ada ulangan, aku akan ulang gelak.
gelak, dan gelak.
dan aku rasa semua org yg dengar akan gelak.
aku ngan amri boleh gelak sampai kuar air mata dengar lawak dia.
dia sebagai ah long, dia sebagai shasha.
dia yg slalu baca berita cara dia.dan komen yg sangat menggelikan hati.

ahhh..aku rindu riuh pagi aku di jalan.
aku rindu suara dia dan lawak dia.
dengar dia dah pergi buatkan aku menangis masa nk siapkan susu adib pg tadi.
dalam keta bukak radio xdengar suara dia, aku jadi sebak
xsangka pengaruh dia besar dlm pagi aku.

dia memang penghibur.
semoga pak din aman dan tenang di sana.

mati satu kepastian.

kita bersedia kah untuk dijemput-Nya?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin