Followers

Thursday, March 4, 2010

kasut baru shaye!

yeay!akhirnya mak belikan jugak kasut kat adib..
selama ni mak ke hulu hilir kendong adib kaki adib togel ja..
hehe

aku xplan pn nk beli kasut ni..
tp td kat ofc (jeng2!)..ada jualan murah lelong2an..
tba2 nampak kasut comey tocet ni lak..
terus la mak ni bagai dipaksa2 kuarkan duit purse yang dh buruk (nota: sila ambil tindakan ayah adib) nk beli..hehe

balik umah, apa lagi, ngetest la kat kaki adib nih!
mak ai, muat2 je!panjang ka kaki anak aku ni..
aku rasa bley tahan sebulan ja kot..huhu..
ni reaksi dak tecit tu bila dapat kasut baru..;)

~ayah, ayah cakap nk suruh adib men bola kan..tp ayah xbeli pun kasut kat adib..harap mak je beli..toing2!!;p~
~ha, tgk ayah, adib dh ada skil dh tendang bola..kuikui..~
~aduh mak, adib suka bangat nih ngan kasut nih..ngeh2!~

entry sok sek dr aku, mak adib.;p

4 comments:

puterikurekure said...

adib comel! waahhh...dah ada kasut ye. khalish kasut ada sepasang, tapi asyik tertanggal. ni hari2 pakai stokin ja.

adib jangan cepat besar k. tak puas tgk kamu.

cik_ah82 said...

intan: ayat yg last tu bila baca cam sebak lak kami..huhu..a'ah kan..bila kecik2 cam ni sonok la kita main dgn depa..suka tgk budak kecik..huhu..(mula la nk tambah lagi sorang!)
adib xpakai dh stokin, dia cpt peluh..huhu

kasihkuamiera said...

so cute

鳳梨酥Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin