Followers

Friday, March 12, 2010

dapat yg baru, yg lama dilupa jangan.:)

hehe..
shaye ada pam baru!!yeay!
isnin hari tu aku order avent manual nih..
saja la nk ada 2 pam..satu letrik, satu manual.
kalo aku gi kursus ke apa ke, aku nk angkut manual je la, xdela berat sgt nk angkut pam letrik.
pastu xyah susah2 cocok kat lubang mana2...

~dh sampai!teruja wehhh..~

hari selasa dh sampai!terus aku ngetest!hehe..
tp besala, kalo benda baru ni, susah sket..samala mcm aku mula2 pakai spectra dulu..mula2 susah susu nk kuaq..tp dh selalu guna, mebeles la..;p

mula2 aku guna spectra..majuk ko mesin ni ngan aku..slalu ok ja..mentang2 aku beli yang baru kan, dia majuk lak ngan aku..hahaha..apakah??

~see??cetotet ja susu kuaq ha..huhu..(abaikan tarikh kat botol tu..aku pemalas nk tarik balik..;p)

aku mula2 cuak gak nk guna yang manual ni, coz mula2 pam rasa cam xpuas camana aku guna spectra b4 ni..tp once aku guna je, besh weh!hehe..hanya yg guna ja tau..
~ni pun dapat sket je..tp baru lagi..hari ke 2 dh penuh botol..sukanya..alhamdulillah..;P~

aku beli benda alah ni dlm rm 2++..mahal??xsemahal hasil yg ku dapat..;)..insyaAllah, aku guna sampai nilainya dapat ditebus balik..hehe..
tp kat ofc aku still nk guna s3 jugak, senang..relax sket..
moga2 yang ini jugak banyak jasanya..mak akan wat apa saja bg adib dapat susu dr mak..hehe..

how i love bf!

2 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

dpt pam baru yek...ramai gk knkwn i gune yang inih...hari tuh ade sale brg baby kat jusco pon mnde nih still rm2++ jugak hehe...

cik_ah82 said...

aien: a'ah..saja nk try..hehe..
slalu 289. tp sale 220 je..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin