Followers

Friday, March 12, 2010

Aku Nak Sara Liona.

entry ni adalah untuk masuk contest yg dianjurkan oleh ahfatt.

aku nk straight fwd je masuk contest ni.;p
1. aku mmg nak sara liona ni.

2. sebab nama kami lebih kurang sama.aku bernama siti sarah, dan dia bernama sara liona.

3. aku xmau sara liona terseksa tinggal dengan org yang tak reti nak jaga dia elok2. kalo dapat kat aku kompem dia sehat.

4. aku nak sara liona ni coz aku bley bagi kat adib. adib mesti pandai jaga berbanding penjaganya sekarang ni.

5. sara liona xsesuai berada bersama orang lelaki bujang seperti ahfatt.

6. penjaga ahfatt sendiri mengatakan bahawa sara liona ini diciptakan khas untuk bayi. sara liona menjadi bantal bayi dan perutnya menjadi selimut bayi. (kopipes ayat ahfatt)..jadi aku ingin memberikan sara liona kepada bayiku..hikhik

7. memetik ayat penjaga sara liona yang sara liona ingin bersama seseorang yang comel seperti angan-angannya..jadi sangatla sesuai dia diberikan kepada aku kerana aku sememangnya chomel.hikhikhikhik..;p

8. yang penting mmg aku nak sara liona tu.titik.

lihatla sara liona ini..


menunggu kedatangan aku dengan tangan terbuka luas.

4 comments:

~0~ said...

takut plak aku tgk si liona nie...wakakka

good luck

Monkey D Luffy said...

erk! nak join jugak

Monkey D Luffy said...

akan di nilai ler yer

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

megunakan anak tuk sara liona :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin