Followers

Monday, March 29, 2010

ofc ampa ada?;p

haaaa..lama xupdate kan..
aku kuaqkan cita dr lubuk draf aku dulu..
dh lama nau aku simpan..
nnti baru update cite baru..
banyak tul aku simpan..
tp disebabkan aku bizi la sangat kan..xsempat nk berblog..
dok pi tinjau blog org len ja..balik umah nk berebut ngan laki aku lagi..huhu

kali ni cite pasai ofc aku dulu..
haaa..nampak dak depa ni dok wat apa..?
hihihi..
haaaaa..kat ofc aku, setiap selasa & khamis kami ada senaman pagi uols..
xkesahla ko pakai kebaya ketat ka hari tu, ko kena gak senam..
tp xdakla melompat2 bagai sampai lantai nk runtuh kan..
cukupla tuk regangkan mana2 urat yg patut..
dan setiap sesi pun dalam 10-15 minit ja..
start awal pagi..sampai2 ja ofc senam dulu..hahahaha
aku soookkkaaa ooo..yg handle ni biro sukan & rekreasi ofc aku, encik shah shimashita..kuikuikui

so far, suma very sporting gitu..
~ok anak2, lari setempat!

~macam nari ballet lak kan..yg hujung tu ngelat haaaa..~
~xkira ko kecik besar, panjang pendek, pompuan laki, bos ke x, kebaya or kemeja, semua pakat buat sama2..dan sangat happening bukan?!xlama pun..lagipun bley mengeratkan silaturrahim...badan sehat, otak cergas!;p
pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh ofc aku.heheheeh

2 comments:

puterikurekure said...

hehe. comel korang ni!
:)

cik_ah82 said...

hahahaha..semangat!tp besh jugak bersenam pakai baju kurung nih..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin