Followers

Monday, June 7, 2010

hasil tangan terbaik bagi aku..hehe

entry caca merba lagi..amek ko skali update..hehe
bila tgh kemas2 umah, ternampak la hasil kerja tangan aku ni..
yg ni la aku rasa terbaik skali n jenuh sungguh aku nk habiskan..
punyala jenuh mengait mende alah ni, bila dh siap rasa..
aaahhh...leganya..bangga pun ada..mula2 dulu ingat nk bg kat mak mentua, pastu tgk dia pun sifu mengait, malu la plak..hehe..

la ni aku rasa tetiba nk belajar menjahit la plak weh..
nk jahit baju kurung snirik, bley?
dulu penah mak aku ajar, aku pun penah skali je jahit baju aku tu..pastu terus tggal gitu je..
huhuu..nyesal2 xpraktikkan..
skang ni nk tempah mahai ooo..
eiiiii...

3 comments:

puterikurekure said...

ya ampun...terernya awak mengait! cantek aaa...~

aien said...

wahh cantik2 crochet inih...i like

noorsafone said...

salam...dulu2 Kak Noor pun mengait gak..lama tak buat dh...sejak ada tempahan bju kurung...x de masa dh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin