Followers

Friday, June 11, 2010

Damailah Dalam Pelukanku.

tgk la gambar ni kengkawan..tatapla dengan setulus2nya..kalo xde perasaan lagi tu, aku tatau la nk kata apa..
aku copy gambaq ni dr fb Ustaz Zahazan Mohamed..
bila aku tgk gambaq ni, terus je aku nangis weh..tak dapat ditahan2 air mata ni dr meluncur laju je..sedihhhhhh..

buat anak2 muda skrg, ingatlah, keseronokan yg dikecapi sekarang ni, hanyala sementara saja..

"Buat remaja yang sudah terjebak dalam zina, bertaubatlah segera selagi Dia masih memberi peluang. Andai kau ditakdirkan mempunyai zuriat, jadikanlah dia emas bernilai untuk kau tumpahkan kasih sayang dan pengorbanan. Moga-moga ia boleh menjadi sebab untuk kau mampu 'membeli' sebuah keampunan. Tolonglah, Tolonglah, Tolonglah kurayu, jangan dibuang anak itu! Damaikan sikecil itu dalam pelukanmu. Kasihanilah dia, InsyaAllah Allah, Dia akan mengasihani kamu..."

Petikan (dengan sedikit tambahan) tulisan Fatimah Syarha dalam kolum Remaja majalah Solusi isu no. 20, ms 69 bertajuk "Damailah Dalam Pelukanku."

*masih melayan air mata ni meluncur laju"..
moga Allah melindungi kita dari apa yang kita takuti..Aku mohon perlindungan dan rahmat-Mu Ya Allah..:'(

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin