Followers

Thursday, June 3, 2010

hadiah ni pun i suka.;)

pas turun dari bukit fraser, terus balik umah je la..tp sebelum sampai umah, gi makan2 dulu..
kami pi kat kenny rogers coz xpenah makan lagik kat c2..konon2 ni dinner anibesari la..:)
yg ni aku belanja en amri sempena hadiah anibesari katanya..belanja makan saja, lagik senang.

so, masa mula2 makan, aku yg pegang adib..dia ni alergic kot dok dalam baby chair..
kalo gi makan mana2, boh dia dalam baby chair mesti meronta2 nk kuaq, rimas kot..
pastu ada budak keja kat c2 dok tgk kami 2 nk makan pun xtenang kan, dia offer la..
mula2 malas nk amek, tp try je la dulu..

ate bila letak dlm kusi tu, elok plak dia behave nye..janji ada benda yg dia pegang..aku bagi je la yg kertas promosi menu tu kat dia, habis lunyai kat tangan dia..naseb ler..;p
ahhhhh, rasa baru tenang nk makan ngan en somi mata bertentang mata..hehe
agaknya adib tau kot mak pak dia nk dinner anibesari romantika de amor, so dia bg can kali ni..hahahaha


~len kali time makan dok cam ni lagi ek..senang ati mak..:)~

nk tau en amri bagi apa hadiah kat aku kali ni?sebenaqnya xpenting pun hadiah tuk anibesari kan..saja gatai2 kenen2..dapat pi cuti pun syukur amat..

tp aku dapat jugek hadiah..hahaha..ingatkan gelang rantai atau paling2 bb ka, tp dapat ni..sebenaqnya ok jugekkk..hahahaha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaa!!

yeeee...iron puan2..seterikaaaaaaaaaaa..hahaha
tp ni steam iron, tu yg i shukkkee..(sian kan aku, org len dh bapak kurun pakai steam ni, aku je yg jakun)

b4 ni aku pakai iron national yg berat gedabak tu, yg tu pn banyak oi jasa dia..aku pun suka yg berat2 ni, mcm tekan2 nk bagi ilang kedut tu..yg steam iron ni ringan ar, cam xbesh..
tp si amri ni kemain beria kata yg ni lagi senang..so, pasni dia xpayah la dengaq aku membebel2/mengeluh time iron coz nk kena iron baju berbakul2 tuk 2minggu sekali kan..

so, aku ni nk kata bodo alang malu nk ngaku, tp hakikatnya untuk tika saat itu, terbodola jugak..
dh nama iron steam kan, kena la boh ayaq kan..aku bantai iron bodo cam tu ja, mau x bunyi shuhhh2..berasap2 ha..hahaaha..
kena tgk ngan amri mau xkena bantai kan..haih, jangka hayat iron ni aku harap lama la...

eh, tp senang kan guna iron cam ni..sekali zass je kedut ilang..wah, suke la makcik!camni kena iron tuk sebulan terus pun aku rela (hahaha.mohong pait)..

*tetibe rasa nk iron je segala baju yg ada..cewi*..hehehe

*tengs en somi!,i like dan sangat2 membantu!patutnya beli dh lama lagi..:)

3 comments:

Intan and The Boys said...

hehehe. comel je dapat adiah iron. haah. iron tu senang nak guna. kejap je baju dah tak kedut.
:)

happy anni yang!
adib mengerti korang perlukan masa berdua2. bagus adib!

Ann said...

Mak Adib,
Kalo saya pulak somi yg rajin meng-iron. so adekah perlu sy menghadiahkan iron ini keoada beliau?. haha.

*hepi anibersari!

cik_ah82 said...

intan:
hehe..tengkiu!tu la, baru tau best rupanya..(jakun)..
tu la, adib behave ok..tp kalo nk tambah adik kat dia cam xberani lagi!hehe

ibu alia:
wah, baguih btoi!tabik hormat la kat laki ampa!hehe..ha, bley jugak hadiah kat dia cam ni..eh, dia mmg iron baju ampa skali ka?*jeles*heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin