Followers

Tuesday, November 18, 2008

melayan...

td masa time rehat, aku ada melayan 1 benda ni..
otak serabut keje kena edit banyak td, so aku nk lepas tensen, aku melayan la..
benda ni kalo amik mmg tangkap feel punya..khayal je rasa..
biarla gambaq kat bwh ni bercerita..korang faham2 sendiri je la ek..


so..aku qasa cam xbest lak pulak melayan sorg2 kan..so aku ajak ar mber aku beb layan skali..cik fa dtg join aku gak..so, kitorang dok bersila la melayan benda ni..


memang sedap melayan benda ni weh..tak tipu punya..
haaaa....apa yg korang pikir uols?

haaaa..sebenaqnya kami dok melayan pelam uols!sedapnya kemain!pelam (manggo ok) ni amri bwk balik masa dia outstation kat lumut minggu lepas..punyala banyak coz dia amek kat dusun..xmasam pun, lemak2 manis je..hari2 aku makan pelam ni..tp dh abg xdak kat umah minggu ni, aku makan sebijik sehari je..nnti abg balik baru pulun ngan dia..aku bwk 2 bijik je kat opis td..kak ira dengar kitorang terkekeh2 kt bilik aku, dh ajak dia tp dia banyak keje..


tgkla betapa sedapnya pelam ni..sooo, layannnnnnn...ilang stress dapat makan benda ni..hahahaha...aku siap promosi lagi nih..

p/s:gambaq melayan adalah hasil arahan cik fa..kelas giteww!

adios

2 comments:

khairul azman onggon said...

Setapnyerrr... masa kursus tadi dah tgk pebende sebok putih tuww.. upe-upenyer yummy.. tak ajak pon...

cik_ah82 said...

serbuk putih itu amat merbahaya..tetapi setttaaappp..hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin