Followers

Tuesday, November 4, 2008

Another Story

  Salam...hype..harap hari ni baik2 aja kan..aokkk...
..semalam sampai umah dh kul 8, letih bangat seh..nek moto dalam hujan, aku redah je la..tp sakit pinggang mehh..jammed pnye pasal..jgn ingat nek moto xjammed..haha..mulanya ada keje nk kena wat, tp aku dh xlarat nk tengok computer dah..huhu..last2 terlepek depan tv ja..bosan sangat..kalo abg ada, selalu gado2 ngan dia..hahaha..men tumbuk2, nyanyi sama2, men game magic lines tgk sape yg score tggi (mmg sah2 dia la), game hangAroo (yg ni aku slalu menang) n mcm2 agi la..dok sorang2 melayan jiwa la aku..sangap2..sepi2..huhuhu..tp takpela, at least ada space tuk diri sendiri kan sementara nk tggu abg blk hujung mggu ni..arrggh, apa yg aku merepek ni kan..
Semalam tertengok movie ni, cite dia so touching..tatau nape rasa sedih tgk cite ni...act, bukan sedih, tp nangis terharu kot..huhu..tmbah2 sorang lak tu, melayan ar aku..aku tertekan channel Hallmark 702 kat astro, tajuk dia Mermaid..based on d true story..tgk x?kisah dia budak ni nama dia Desi, bapak dia mati tp dia x dapat time hakikat tu..so, dia hantar surat kat ayah dia kat heaven la kononya..dia ikat kat belon, belon tu terbang jatuh kat 1 family yg dok jauh sangat..family tu balas balik surat kat desi..bla..bla la kan..so, bila masuk paper, sume org tersentuh la ngan kisah budak ni termasukla aku yg kat depan tv..haha..ntah nape, lakonan budak pompuan tu touching beb..aku sampai banjir la kat depan tv..seb bek abg xdak, kalo x, mau jadi bahan cite dia berminggu2..heheh..ahhh, what a beautiful story..
K la, pagi ni ada banyak minit nk kena wat..nk kena ngadap bos lagik..nk siapkan soklan lagi..nk kena kol si polan ni, nk makan lagik, nk citcatcut lagik, nk tido lagik, nk follow up meeting agi, nak macam2 agik..kamek penat..huhu..pak lah jd pm rilek ja kan..huhu..
Adios..
p/s: buat abg toek ku, “kamek sayang kitak, benar mek sik bulak..!”(abg bayangkan camana org nyanyikan tau)hehehe..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin