Followers

Monday, February 1, 2010

kecuaianku..

wuuuaaaa..
handsetku ilang seh!
huhuhu..
sabtu lepas kami ber3 gi one utama..
amri nk snap gambar showdown 2010 kat sana..
ada pertandingan menari2 gitu..

sampai2 kat ou, si adib ni berak lak..
aku pun kalut la gi toilet nk handle mamat ni..
tp masuk toilet pompuan salin kat bahagian make up tu kan..
pas salin pmpers dia, aku bg dia netek sat..
pastu amri kol..
dia pot pet pot pet soh cepat sket..
si adib ni lak melonjak2 masa netek (xkena ngan posisi dia la tuh)
pas aku cakap aku nk kuaq dh, aku letak jap handset tu kat tepi depan cermin..(diluar kesedaranku ye..huhu)
laju je aku gi buang pmpers, n terus kuar..(agaknya)

pastu bley jalan2 ngan amri sambil tgk amri tgkap gambaq org menari..
then, aku rasa kat poket jeans aku leper je..
time tu baru gelabah handset takde..
nk kol amri pun xleh la..mamat tu ntah ke mana ntah, snap pic sampai lupa kami 2..
aku pun kemain lari ke toilet tadi..

aku nk tergelak lak bla ingat yg aku lari sambil tolak stroller ngan adib dalam tu..
sampai terangkat2 kaki adib coz dia gayat kot mak dia tolak stroller kemain laju sambil berlari (bad mom!)heheh
sampai2 kat toilet tu mmg wassalam la kan..sah2 org dh rembat dh..
aku pun kuar gi balik kat tmpat amri td..yg peliknya time tu aku xde la sedih pun..
amri lak tetibe cakap ' gi mana td, nape tutup handset?'
tutup kejadahnya, org yg curik tu dh buang sim card la gamaknya..huhu..

mmg xde rezeki aku la hari tu..aku xkesah sgt sal handset tu, tp banyak ar gambaq n video adib lam tu..yg aku sayang lak tu..video dia start menerap, bersembang dll la..huhu..xpe2, jangan adib yg ilang sudah,.yg tu mmg aku mati.huhu

so, skang i xde handset ok..sapa2 yg bermurah hati nk bagi 1 dialu2kan..hehe
p/s: tp ampa tau dak yg amri bergembira sebab handset ku ilang wpun dia kata dia bersimpati?
coz dia kata akhirnya aku dapat gak pengajaran atas kelalaian aku sebelum ni..dia kata sebelum ni aku men sebarang je letak barang..bila dh ilang, padan muka la jawabnya!;p

4 comments:

pizet said...

dia simpati sambil suka hati?? biasa la anak kecik memang kalut ckit(pengalaman sendiri...hehe) tp x la smpi ilang enset lg...mintak dijauhkan lah

Intan and The Boys said...

ciannye cik ah. takpe2. lepas ni dapat hp laaagi canggih! hehehe~

cik_ah82 said...

pizet: maksudnya kami ni super kalut la sampai ilang hset..hehe

intan: hmm..mengharap je la..huh

Dusty Pixie said...

eleh nnt amri gak kena beli lg satu.. biaq pi la dia bergebiara sat!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin