Followers

Thursday, February 11, 2010

dia buat aku gelabah lagi.

Sampai umah ptg td aku sgt kalut mcm ada anak 5..Sebabnya ada panggilan hajat yg aku kena settle dulu..huhu..

Letak2 ja adib kat atas toto depan tv, aku pun berlari la ke toilet melepaskan hajat dengan agak seriau pikiaq adib kat luaq..

Dalam hati rasa adib ok la kot coz dia diam je..kalo x mesti dia merengek je..Sebelum tu aku dh letak bantal tepi tu coz adib menerap akan pusing belah kiri..Bila aku kuar tu,aku terus je tgk kat toto (ye la, umah kecik kan, xde la nk mencari dan mata melilau bagai)

Tup2, aku tgk kat toto tu kosong!hah, mula la aku wat gelabah mr bean aku tuhh..

aku pusing, tgk2 adib dh kat meja makan!huhuhuh..ampa jgn melopong, kot2 la ampa ingat ruang tamu n meja makan kat umah aku ni berbatu jauhnya..huahuahua..

tp bg aku kira cam jauh gak la dia golek, lagipun simen maa...jenuh la kepala ang adib..berderau darah aku nih!

Terus aku angkat adib n gosok kepala dia..ngeri aku..rupa2nya dia pusing sebelah kanan..beria la aku menampan sebelah kiri..haish..

Hmm..kan best kalo en suami ada..aku akan melepaskan hajat dengan tenang..heheh..

Dh 5 minggu ni terasa cam ibu tunggal lak.tabik sangat ngan single parents ni..camna la depa jaga kan..;p

p/s: aku dh berchat ngan ibu aleesya awai2 lagi kat fb nk cita pasai ni..mmg kepochi kan aku kami!hehehe


2 comments:

pizet said...

tu la kita yang baru anak sorang dah gelabah ibu tunggal yang anak ramai tu memang hebat...hehe
adib dah pandai bergolek...nnt jd himawari dalam cite sinchan tu...hehe

Intan and The Boys said...

hehehe. adib cergas!
:)

cik ah hati2 ek. kepong je 2-2 belah.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin