Followers

Monday, February 1, 2010

alasan yg sangat keji ok.

td aku gi celcom pasai nk dapatkan simcard no aku balik tu..
kan ke handset dh kena kebas, aku nk la balik no aku tu kan..
skang ni pun nombor kawan2 sume bo liau..wuuaaa..

ok, masa aku kat celcom tu kan..ada la no dipanggil.
tp 2 kali panggil xde org pun dtg..
dengan xsemena2, ada la cik kak sorg tu dtg terkocoh2 kat kaunter..
aku dok tepi je, so dengar la (pasang telinga) apa yg dia kata..

"cik, bley tak buatkan saya punya ni dulu..'
dia pun bla..bla..pasai urusan dia la..ape ntah..xamek pot lagi.
'akak no brp ye?'
'mintak tolong cik, saya nk cepat ni..saya tinggal baby dlam kereta..emergency ni.'

kalo aku jadi budak kat kaunter tu pun, belah ihsan la jugak kan..so, dia pot pet2 pasai urusan dia tuh..
bila dh settle, dia pun kuaq..
dan apa yg wat aku terlopong mulut sampai lalat bley masuk k, bila aku tgk kakak tu kuaq, bukan nya dia pi kat keta yg kononnya ada anak dia tuh..rupanya pakwe/suami dia ke tggu kat tepi jalan ngan motor..n dia pun blah ngan motor tuh..

wuuuaaaa..berapi aku ok..siap ada amoi cakap ngan aku..aiya, skang ni olang sudah pandai mau cali jalan mau kasi lepas oooo!ko mmg pandai mereka alasan okkk..

malu ok ngan kamu..sangat keji alasan yg kamu bagi..aku meluat dengan org cam kamu.dh la que jumper.

3 comments:

puterikurekure said...

isk. gile keji itu olang!

cik_ah82 said...

huhuhu..;p

Suka Bebel said...

boleh ditiru taktik ni.hehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin