Followers

Monday, February 8, 2010

terpaksa cuti.

huhuhu..aku terpaksa cuti hr ni..baru je berkira2 nk jaga cuti tp terpaksa amek jugak.

jumaat hari tu aku terpaksa bawak si adib ke ofc gak..alang2 jumaat kan, lagipun setengah hari je pun..

aku bajet cuti aku termasuk raya la sume la..tggai 6 hari je..tu xtermasuk emergency lagi macam hari ni..;p

semalam buat pertama kalinya (ayat xmenahan toi)..aku menjadi panda..woohhoo..adib pun sama..xpenah2 ok setelah dia kuaq ddr perut aku ni dia berjaga malam..selalunya mmg kaki lena sampai ke pagi punya.tp semalam dia batuk2 n muntah susu lak..

cian chaayang mak ni..

aku mmg ngantuk tahap cimpanzi punya semalam..tp tahan jugak mata ni..cian adib nk tido tapi batuk tu yg kaco dia..

time ayah dia ada elok je..batuk2 manja gitu..ayah dia kuaq outstation je, kui teruk lak..wuuuaaa..ayah, i need u rite now..huhuh..

aku baru pasan, time amri ada, kemain elok je dia..kalo dia nk wat hal slalu time amri xdak..lagi mabeles bila amri baru je sampai kota tnggi (misalnya)..xkan mamat tu nk patah balik ye dak..

terpaksa la mak yg separuh vogeh ni bersengkang mata menjaga adib..xpe adib, mak xkesah (tp kot ye pun jgn la dera mak cam ni) sleeping beauty agar mak bertambah cantik tu penting ok..

dh la aku dh kuarkan 4 frozen ebm tuk adib bawak bekal ke nursery..dh xjadi hari ni, nk buang sayang lak..so aku bg la td..baru sepeket..kalo xabis pun xpe, asal dia minum..huhu..lgpun dh mak dia yg bagi, mestila bau nenen lagi menarik perhatian kan..hehehe

harap2 malam ni mak akan dapat sleeping beauty mak balik ok..;)

5 comments:

purple_lav said...

x pe bleh manja2 extra ngn adib..mst adib suka tu

Intan and The Boys said...

alololo..cian adib. dan maknya jugak.
:)

cepat2 sembuh ye adib.

cik_ah82 said...

fiza: yup..manja2 pun mak nya xleh wat keja len, nk berkepit ja..

intan: cian mak nya banyak..kalo la ayahnya ada..kan besh..hehe

pizet said...

moga adib sehat2...saje tu nak manje ngan mak die...hehe

cik_ah82 said...

pizet:
mmg pun..nk kepit ngan mak dia..;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin