Followers

Saturday, February 27, 2010

boleh pun..saja ja sebelum ni.

hmm..

kisah aku  ngan en amri la..

sebelum ni punyala beria2 xmau mandikan adib..bila aku suruh, asyik geleng pala je..takut la..xberani la..mcm2 lagi la alasan dia bagi..

semalam mencipta sejarah tuk en suami..*sebab tu kena masuk blog ni*hahaha..

mau tak,aku nak masak..lapor maa...tp waktu mandi si adib dh dekat..kalut aku..kalut..

si ayahnya dh siap bogel kan si anak..

'maknya (cam org dulu2 kan), cepatla bg mandi adib dulu..dia dh bogel ni..'

kdg2 geram aku tau..dh xde keje, gi la mandikan budak tu..aku yg tangan cam lipan (tipu betoi) ni kalut nk ligan semua benda..

aku xkira..kali ni aku kena bertegas!

'abg la plak mandikan adib..abg buat konon2 org ni dh mati..nk tak nak abg kena juga mandikan adib..' mak ai alasan mmg gaban punya.xbley blah btoi!

pastu senyap2 aku dengar kocak air dlm toilet..tgk2 budak tu dh basah kena rendam ngan ayah dia..haaaa..boleh puunnnnn..terus aku amek video..(kata maknya sebuk kat dapoq kan..hahaha)..xbley lepas ni moment ni..kena rakam jugak..hehe

boley aje pun..cuma kekok je lagi..n rambut dia xsyampu..haha..

bangga tul aku*

n pagi ni pun aku kerahkan jugak en amri mandikan adib..n ada peningkatan..hehe

p/s: mggu depan aku nk berkursus 3hari..sebab tu kena bg siap sedia dia jaga adib.tp dengar nya merengek nk ikut, xberani jaga sorang..huhu..kalola aku xberani jaga sorang, jenuhla aku mengikut suami outstation je..abih cuti..huhuhu..

p/s 2: videoxdapat upload la plak.berjaman menunggu.bayangkan snrik ja la.hehe

3 comments:

pizet77 said...

ni blh jd motivasi untuk pizet suh hubby mandikan syauqini...muahaha

cik_ah82 said...

pizet: dorang tu bukan xbely, tp saja je rasa xbley..padahal bila buat ok ja..

pizet77 said...

tu la kadang tu rasa cam mls pun ada gak depa ni...opss terlebih sudahh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin