Followers

Saturday, February 27, 2010

mainan si adib.

salam semua.

mak aih, lama giler aku xupdate..kemalasan memuncak2..banyak nk cite, tp nk taip malas..mood aku skang adalah nk lepak ja..nk tidoq..benda yg xmemerlukan banyak tenaga..hehehe

ni pun cite yang dah 2-3 mggu lepas punya..
kesahnya aku nak beli mainan tuk adib..memandangkan masa dia lebey banyak dalam keta ja, (sebab aku drive sorg2 pi anta n amek dia dr nursery)..jd aku nak beli la mainan tuk dia time boring2 dlm keta kan..hehe
so, aku pun order la kat tenet (feveret aku, online shoping!)..
sekejapan saja dh sampai..
so, layankan je la gambaqnya..malas nk tulih panjang2 ..;) 

konon cam banyak je kan order, padahal 2 je..satu play n ride (lamaza), n satu lagi playgym (simple dimple)..

~eh, apa kat tingkap ni?macam menarik je, tiba2 je ada..~

~nk pegang dulu la..eh, ada bunyi la!best2..;)~

~ooo..bley tanggalkan..layan jugak men benda ni..(abih bnda ni di tarik2nya..)..dok pikir apakah benda ni..~

~punyala bosan mainan ni, sampai terlena dibuatnya..tp tetap xlepas..;p~

~mak enteprem ngan muka xbley blah..muahaha..~

~balik umah pun ada  mainan lagik?hehe..order hippo, tp dh abih..so, amek bear je la..~

~hmm..yg ni besh sket..luas sket..banyak benda nk dipegangnya..hehe~

~eh2..nk pi mana lak tu..letak sat ja dh nk pusing..aiyakkk~

~errr...adakah mainan ini terlalu kecil buatmu anakku?hukhukhukk..sampai terbalik dibuatnya..~

huhu..tu je la..sampai la ni mainan yg kat keta tu dh lunyai dibuatnya..

tp berguna jugakla 2 mainan ni, bley alih perhatian dia..bg dia buat2 busy..hehe..

p/s: alahai tobeknya rambutmu adib..;)

2 comments:

pizet said...

ganasnya adib smpi mcm tu main lam playpen...muahaha
btw yang gntung lam keta tu mcm menarik...nak gakkk.... beli kat ner ekh??

cik_ah82 said...

pizet: yg gantung kat dalam keta tu namanya Play n Ride fun kot xsilap..kami order online kat littlewhiz.com..time tu tgh sale!;p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin