Followers

Friday, February 12, 2010

tidoq gaya bebas.

Haaaaa..Presenting to u…

Anak teruna sapa la ni..mak aih buaih nya tidoq..aku tau ikut sapa gaya dia tidoq..hehe..macam org tua ja ang tidoq..;)

Semalam lepaih bagi dia lena atas toto depan tv, aku bwk la masuk dia dalam bilik..(abaikan keadaan bilik iteew)..Aku rasa ada la dalam 10 minit kot aku baringkan dia elok ja..

Pastu aku pi jenguk balik dah terkangkak camni..Ya Rabbi..

Mamat ni mmg xbley tidoq lurus cam ayahnya maknya..hahaha..Tiap kali letak ja, teruih dia pusing..

Nasib baik aku tampan ngan bantai peluk, kalo dak..

Tu pun dia suka sondol2 ngan pala dia kat celah2 bantal..pastu teriak sebab sakit..huhu

lagi 1, kalo dia tidoq, badan luruih, pala dongak atas pastu senget..aku tgk pun sakit tengkuk..dah banyak kali betuikan, tp dia still nk mcm tu..last2 aku biaqkan ja la..janji ang lena..hehe..dia xsuka selimut, dia xsuka tidoq ngan bantal2 kecik, kalo boleh xdak bantal pun jalan..mula2 tidoq ja berbantal, pastu bantal ke mana, pala ke mana..silap2 jd cam hari tu, dekat ngan paha aku..seb bek aku xtidoq cam gaya di atas gak..kalo dak, abih la kena kepit..;p

p/s: xpa2, tidoq la camana pun, mak tetap sayang kamu.

1 comment:

Nagaperang said...

alololo..cian adib, kpala lentok gitu. nampak letih jer si adib tu...mama dia bawa gmana cuti2 ni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin