Followers

Thursday, June 4, 2009

:. makan-makan (updated) .:

*update*

haaa...update pasal makan lagik..semalam aku cakap nk pi makan laksa kan..tarraaa!
ni laksa kat tepi padang FAM tu..so, balik qeja semalam, encik amri mai amek terus bwk pi makan kat c2..
mabeles weh..
mulanya aku ingat nk tapau ja coz perut penuh lagik ngan ayam bakaq tu..tp bedal ja la..
sambil makan kat sini, bley tgk dorang training sama..
kat sini femes laksa ngan cendol ar..
aku amek cendol pulut sehh..slurrpp..
~ni laksa utara..syedap..sehingga titisan kuah yg terakhir den hirup..~
~cendol pulut..amri cendol besa ja..cendol dia mabeles weh!~
~ramai oo yg mai makan cni..semuanya xnak dikenali..haha~
~sambil makan2, mulut amri membebel dorang men bola cam budak skolah..dia jeles ar tu..;p~
_____________________________________________________________________________________
hype..
haa..saja nk tayang gambo makanan jek..
pizza ni aku makan semalam..syedappp weh..yg big shot tu..prawn pizza..
minggu ni je dh 2 kali makan pizza..kolestrol2..
penat je en. amri gigih jogging, tp makan pizza kul 10.30 malam, pastu terus masuk tido..
tp mmg sedap ar, aku b4 ni jarang dapat habiskan pizza..
aku dh balun sepotong, baru hengat nk amek gambo..hehe
tp kali ni, mmg aku je pulun..kalo aku xhengat nk pelawa amri sama, mmg aku balun pizza dia gak..
tp kongsi2 ar kan, nk buek camno..;p

~halalan thayyiban lagik dia tulih..ahaha~lunch td lak, si fa belikan aku nasi ayam bakar ni..
mak aii, syedap lagik..
nasi dia lembut ja..cuma sambal dia ja pedas..
aku mmg xkuat pedas ok..
kuaq air mata aku sambil makan nasi ni..

k la, tu je nk tunjuk pun..
silala telan airl liur ye..
ptg ni nk singgah beli laksa kat padang FAM lak..
laksa dia mabeles wey!
mintak2 hr ni ada..;p

k chow..

5 comments:

mieoney said...

alamak cheq sodapnye..beli kat mana ayam bakar nie..hang wat aku terliur jer..

Su iJamm said...

entry ni sepatutnya dari ida ayang kan? bukan cik_ah..

irbika said...

wah..wah... ha jangan nak bagi alasan makan untuk dua org plak! tak der nyer si kecik tu nak makan pizza ngan ayam bakar tu! hehehe, tengah selera ader ni, balun jer lah cuma jaga2 jugak la takut highblood plak!

P/s: bila nak pakai uniform ni?

khairul onggon said...

hamboiii... mkn sodappppp...

nak puji sket gambar header lawa.. composition gambar baguih.. sape amik??

PP (post processing) pun cantek.. tahniah..

cik_ah82 said...

mimie:
ha..ha..tu dia terlioq la tu..bek ang pi cari kaih..kwn aku dia beli kat kampung baru katanya..tp serius sedap beb!

suijam:
aik, awat lak..ni entry cik ah la ni..tp ida ayang mmg suka ayam bakaq ni gak..;)

irbika:
amboi, laki dia takdak, sonok dia mentenet no..;p
eh, si kecik pun nk rasa pizza ngan ayam bakaq..hehe
p/s:wuuaa..awat sume kat ofc xsabaq nk tgk org pakai uniform nih?huhu

onggon:
sodappp..kat sana xdak..;)
wah, tima aceh..puji la lagi..kalo sifu puji, mesti kembang tekak org tu..hehe..tu pun atas bantuan model gaks..hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin