Followers

Monday, June 22, 2009

:. koleksi .:

yeayea..hari ni aku syok sgt..bukan syok kena cucuk..
team S &D yg bertugas kat sarawak dh pun balik semalam..
so, sorang ofcmate aku, si raja bawak balik barang yg aku pesan..
bukan kek lapis or ikan terubuk..
tapi..jeng2..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaa..ni ha..aku pesan kat raja, dok hotel bwk balik set mandian kat hotel dia dok tu..hehe..suka2..
aku mmg mengumpul benda alah ni..dah xcukup ruang dh nk letak..ingat nk beli rak cam kat umah kat kampung tu..(aku terikut hobi mak aku ar ni..huhu)..ingat nk letak kat umah, tp aku mcm bley terbayang apa yg en amri nk cakap..'wat semakkk je..'..hehe..so, aku letak kat ofc je la..

~sekali dengan sabun mandi pun raja bawak balik haa..~
~aku just mintak satu hotel, satu jenis je..dia dok 9 malam, ha kau..berderet la jadinya..tp den xkesah..makcik sukoooo!
btw, thanks a million kat ko raja coz sudi memberatkan beg ko bwk balik benda alah ni..len kali gi mana2 hotel, bawak la balik lagi ek..;)
p/s: amri slalu outstation, tp xde maknanya dia dok hotel mahal2..dia dok hotel ciput2 sajork..mmg nk seb det pnya pasal..kalo ikut dia dok hotel camni, dh sebesen agaknya koleksi aku ni..;)

8 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

uiks...mmg banyk tuh...hep sunguh la tuh hehe

She said...

ermmm..mmg byk tuh!
hakak dulu pn mmg penggemor ngan barang2 ni seme..
tp bile dibiorkn agak lama di satu sudut tu, n smakin berabuk, telah ku loyongkn seme ke tong sampah..

Shitsurei Shimashita said...

hahahaha!!! nasib baik raja ja yg bawak. kalo setiap org bawak balik mo penuh bilik tu...hehehe..

kepada semua tuan hotel di Malaysia, jika ada kekurang stok sila berjumpa cik sarah.

tak pun, leh jadi muzium sabun nie. Kan every 3-5 years design hotel tukar.

cik_ah82 said...

aien:
banyak2..tu pun ada yg missing tuh..;(

mommymil:
tu la, akak buang apsal..bg kat org lagi senang..ni tgh mencari rak nk simpan, tp skang ni ada lagi benda penting nk didulukan..org lap seminggu sekali botol ni..;)

shitsurei:
tu la, ko dok hotel sekali ngan raja, tu yg aku xpesan tu..nnti penuh bilik aku ngan benda ni je..
a'ah, ada yang hotel sama, tp dorang tukar design botol..tu yg len2..comey2..

irbika said...

hehehe... pengumpul stok sabun/shampoo/losyen hotel ek... ni emergency tak dak sabun leh songlap nih!

P/s: i pun macam kak shima, dulu kumpul tapi sekali mengemas, habis semua dicampak buang... yer la warna sabun tu oren dah jadi kelabu! wat gatal jer kalau pakai...

susudalambotol said...

awak sama macam ayah saya, suka pesan bawak balik botol2 tu kalau pergi vacation. hehe :)

am-rie said...

teruskan mengumpul...
tapi, kumpul duit 50sen ada gak faedahnya..hehe...

cik_ah82 said...

irbika:
oo..ya ka..nnti kalo dh tukaq kaler baru org pikir balik camana nak buat..tp kat umah kat kampung, dh bertahun2 ok je lagik..;)

susu:
ye ke..suka2..;)

amrie:
yo la..yg tu pun kumpul jugak..
tp yg tu cam xsemangat je nk kumpul..hehe..anda la kumpul banyak2 ye..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin