Followers

Monday, June 8, 2009

:. jalan2 kenduri kendara .:

kali ni entry bergambo2 saja..malas benor nak menaip pepanjang..
entry kali ni pasal aku jalan2 gi kenduri kendara..
sabtu di sitiawan perak, sepupu aku kawen..
ahad di jasin melaka, member u aku kawen..
penat dalam keta je..
bukan aku drive pun, tp penat gak oo..
~hadiah2 untuk sang pengantin..ada 3, satu tu tuk kawan amri..sepesen je pembalut hadiahnya..huhu~
~otw nk ke sitiawan, ada eksiden kat kuala selangor..jam giler ok..huhu~
~sampai di sitiawan, singgah umah anjang aku dulu coz adek badekku menunggu di c2..(mak pak dh kat mekah, so kami la adek badek wakilkan)..minah ni menunggu..geraaammm....~
~ye cik abg..sila belajar lagi cara2 nk pegang budak ye..anda masih kekok..;)~
~rombongan pengantin dh sampai..hehe..aku dukung si wafa ni coz nak dipayungkan je..selamattt..~
~aku n amri wif my kezen..pian n wife dia..pengantin mmg simple ok..xdenye makeup tetebal, veil pepanjang..sangat simple..baguih pian..~
~masih lagi ngan budak ni..arghh..makan budakkk!~
~balik dr kenduri, singgah sat kat menara condong..snap2..panaih ya amat..~
~lalu kot kuala selangor masa balik..tgk bendang lawa giler..snap2 lagik..;)~
~lagik2 snap..posing lagik..;)~
~kuch2 hota hai plus dilwale dulhania le jayenge sat..;)~
~lagik2 hindustan..;)~
~1 & 2, 2 &3, 3 &1, 1&2, i love you..;)~
~ni kenduri mmber aku farawahida kat jasin..aku ngan geng uum..xlekang suratkhabaq kat tgn, mengipas ok..panaih..~
~diakhiri dengan gelak jahat..meroyan sorg2..~

so, tu je la aktiviti aku mggu lepas..sampai skang badan sengal2 lagik ni..penat weh..tp lagik sian si amri..dh abes drive, hari ni outstation lak..siannnn...;)~
adios..;)

11 comments:

♥chentaMAYA™ said...

wah3~
begamb0 sakan ea!

cik_ah82 said...

chenta:
hehe..besa la..;)

moMmY miMiL said...

haloo..
jln sakan ek?
menara condong tu kt teluk intan kn? tingat plak memori daun pisang mek..hihihi..

wahh! tu ke 'buah ati' baru en.amri..ptt la syg kemain..hihi..

huh! time peknen mmg x selesa jln..
panas memanjang..kenkdg org lain sejuk ktie panas..tu pasal kt opis dulu, wpun ada akon, akak siap tambah ngan kelajuan kipas tahap 3..hihi..kalu malam laks, rs nk bogels je..oppssss!! terlucah plak..hihi..enjoy!

cik_ah82 said...

mommymel:
jalan sakan mggu ni..;)
a'ah, nape, kat c2 penah ada memori daun pisang ngan sape?haaaaaaaaa...
tu la, berpeluh2, berkipas2 org..malam mmg pakai dua kipas, kipas duduk ngan kipas siling..hehehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

cik ah
perut dah berapa bulan tu?
hehhehe..comel lak aku tgk ko pegnen

teringat zaman sekolah menengah dengan ko dulu....heheh

irbika said...

wah, jalan sakan no... tak per tengah larat berjalan...


p/s: i suka tengok 2 gambaq akhir tu... cuba teka naper? hint? uniform! hahaha

cik_ah82 said...

yanie:
isk..isk..teringat2..masa kita kelas tercorot dulu kan..haha..asyik main je kejenya, padan muka kita kan..hahaha
p/s:kalo mcm ni, nk pegnen sokmola..baru comey..hehe

irbika:
larat..selagi larat..;)
amboi2..sonok la dia tu dapat tgk..

purple_lav said...

eh, cik ah dh besaq perut noo...dh siap pakai uniform pun. suka la tgk gmbr cik ah ngn amri kt sawah padi tu...nk kena amik gmbr kt sawah padi gak le...tp takut lintah looo...den pun panas je manjang...rasa nk pasang econ letak kat atas kepala ni je

cik_ah82 said...

purple:
kebetulan sawah kat kuala selangor tu lawa..kami pun apa lagi..
eh, perut takde la besaq sangat pun, efek gambaq..hehehehe

susudalambotol said...

chomelnya baby2 tu.. dah lama tak pergi kenduri dekat kampung. dlm keadaan skrg ni, mmg malas nak jalan jauh2 sgt.

cik_ah82 said...

hid,
tu anak buah..mmg geram ngan dia..hehe
dulu saya pun malas nk jalan, tp skang ni sonok lak..
agak2 dh nk sarat nnti, mesti malas balik..;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin