Followers

Wednesday, August 4, 2010

mainan baru.:)

hehe..
ni kes maghrib semalam..
menjijikkan, tp lepas tu jadi bahan nk kenakan laki bini..hehe

kesnya,
si adib kesayangan jantung intan payung tu berak..
aku nak mandi solat bagai, jadi amri la yang basuhkan..*mmg kalo basuh taik aku selalu ngelat*..hehe
pastu, dh amri pakaikan pampers baru, dia tgk la tv..yg si adib ni merangkak la satu umah..

aku dh habis solat, dok la bersila kat sejadah sambil ralit baca buku doa2 ni..
adib dok ulang alik antara ruang tamu ngan bilik aku solat tu..
pastu dia diam ja..
so aku pun xsedaq la..ralit dok baca buku..
tetiba..

terpandang dia kat depan pintu toilet..
dok ralit men..
men apa????
men taik kat pampers dia!!!!!!!!!!!!

astaghfirullahalazim...
teruih aku jerit,
abang!!!

adib dengaq aku jerit tu, dia lak yg terkejut, terus dia merangkak mai kat aku..
dah sudah..tangan dia yg ada taik tu, melekat2 la kat lantai sepanjang dia merangkak..
'kelepek2..'

aku pun apa lagi, mulut sama naik la..
geramkan kat ayah nya pun ada..
dia terlupa buang la pampers kat depan pintu toilet tu..sabaq ja la..

sudahnya, aku angkut si adib, mandi samakkan dia skali la..hahaha
yang si amri pun teruih basuh lantai..bukan lap mop lagi dah, terus dia basuh ngan sebaldi air, lencun..haih..anak teruna sorang tu, pas kena marah ngan mak ayah dia, teruih tidoq xsedaq dunia..

cita ngan mak aku, mak aku kata yg salah bukan si adib tu, mak ayah dia la yg xsedaq..hahaha..
budak tu bukan tau apa kan..tp geram tul aku tgk dia men taik dia snrik..hehe

*baru anak sorang, haih....*

5 comments:

puterikurekure said...

budak cik ah. dia mana tau taik dia takleh buat main. hehe.

korang sediakan la satu bakul sampah rm 2 tu kat depan toilet. so pampers dah pakai tu takla terletak kat atas lantai. ok cik ah?

fndrocka said...

budak2 kalau terjumpa taik mesti nak main..memang dah fitrah kut.hha

cik_ah82 said...

intan:
hehehe..suka intan bg komen..ayat very keibuan sangat..hehe
ish, dh ada la bakul sampah tu, ayahnya je xletak..lupa la tu..hehe..

am-rie said...

busuk o..bwekkk!!

.:mUnies:. said...

seb baik die tak ngap masuk mulut ngeh.ngeh..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin