Followers

Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan.

salam semua..
InsyaAllah, esok 1 Ramadhan kita umat Islam akan sama2 menunaikan ibadat Puasa..bukan puasa adat ye..puasa adat asyik pikir makan je kan.heheh..

sama2lah kita meningkatkan ibadat kita dan menghambakan diri pada Allah s.wt.. kerana bulan ni la kita nk lipat gandakan pahala..bulan yang banyak keberkatan..insyaAllah..

*jangan lupa niat posa tau*

hajat dihati nk gi solat taraweh kat masjid kat umah..mesti best..tp risau lak si adib ni teriak..huhu..tgk la dulu..kalo xbleh ikut, kita wat kat umah je kan..Allah Maha Mengetahui..
tp...sob2..sok tak leh posa lg, bendera jepung tengah serang ni..huhuhu..harap2 dipermudahkan Allah untuk menyusu dan mengepam di bulan posa ni..amin..:)

5 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

selamat berpuasa n mengepam juga utk che ah
even leh berpuasa lambat dari kami..ngeee

tup2 akhir bulan kang nak raya dia mai lai..wekkee

.:mUnies:. said...

selamat berpose..dan mengepum

cik_ah82 said...

kak rose:
samala..camat berpose jugak..tu la, nnt nk raya mesti mai lg tu..huhuh..

munies:
selamat pose gak..:)

kmieja said...

Salamss Ramadhan & Selamat berpuasa che ah:):)

Dan semoga susu sentiasa meriah, inysallah:)

kayzie said...

Salam ramadhan tuk k.sarah n family..selamat tak puasa n slaMat mngepam gak..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin