Followers

Friday, August 20, 2010

skang ni susah oo..

susah sebab?
budak ni dah pandai memanjat ikut suka hati dia, tp bila nk turun dia terus ja junam pala dulu.
xke aku seriau.
haih..

ni masa hari ahad lepas kalo xsilap..
aku buat cucuq keria tp bulat2..xkesah la janji rasa kan, bukan bentuk..hehehe
so, aku bahagi la, kat adib aku buat 7 bijik takdak sira gula, yg mak pak nya sira la kan..

tp cheh!yg bergula xabih pun!xrasa nk makan pun..satu dua bijik ja..ni bukan la bermakna xsedap ye..hehe..
si adib lak kemain dia makan mcm la ada org nk amek makanan dia..hmm..
7 bijik tu sekali dia ngap ja..
aku tgk dia makan banyak dh, aku simpan la lagi 2 bijik..
marah haih..kemain nk dapatkan jugak 2 bijik tu..last2 dia pi panjat meja jepung tu amek snrik..
grrrrr...

~yg tu bergula, adib xleh makan!~
~mak, adib nak jugakkkk..~
~xbagi adib amek sendirik!~
~hoyey!dapat dah..~
~sampai jatuh2 kueh takut sangat aku nk amek..hmmm..~

aduih, selerak betoi meja jepung ni.

6 comments:

puterikurekure said...

adib cerdik sangat2 la! geram je...~

cik_ah82 said...

intan: hmmm..lelah mak adib ni..camana nk tambah lg 1 ni intan weeeh..;)

am-rie said...

ayah dia pong...nak lelap kejap pun takleh..takut adib panjat sofa..kuikuikui..

cik_ah82 said...

abg: hehehe..
lawak lak teringat abg cite nk tido pun terbangun2 tu..hahaha

kal jis (im not carl zeiss) said...

Patut embak kueh ya reya rah opis kmkorg hehehe...

susudalambotol said...

lepasni kita lah pulak keadaan macam awak +____________+

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin