Followers

Thursday, August 19, 2010

guna barang terpakai kat umah dah la.;)

ye..mak nya menunggu dengan sabaq bila adib bley jalan snirik tanpa alat bantuan tu..hehe
mula nya aku ingat aku nak beli yang playskool tu kan..
ala, yg kat tv tu, untuk budak nk bertatih kan..

mmg gatai tangan dah ni nk beli..
tp bulan lepas, masa aku nk lipat kain, aku tgk adib dok main dengan bakul kain ni..
pusing punya pusing, dia terbalikkan bakul ni, pastu dia berjalan guna benda ni..
sikit punya laju, sampai takuut aku kot2 dia tersembam ke apa..

tp kalo nk kata jalan snrik tu dak la lagi..dia berdiri sendiri dalam 2-3 minit, pastu duduk balik..
tp kalo jalan guna ni, mak ai, xdan nk kata apa..xpa, skit hari lagi kot..mintak2 raya ang dh bley jalan snrik..xpayah mak dukung dah..chewah..hehe
so, xpayahla mak bazir duit beli menan tu noo..adib main guna ni dh la..fungsi sama ja..hahaaha.

4 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hehehe..samela ngan mat rafiq..barang menan beli dia tamo sgt..tapi besen, baldi periuk belanga sy yg dia buat menan..haihh

hoho..go adib go!

cik_ah82 said...

samala kak rose..hangerla, baldi la, pinggan la, kemain lagi dia kusyuk main..sabo je la..hehe

pizet said...

cik ah syauqi guna bakul baju ngan kotak je men tolak-tolak...skang ni dah boleh jalan sendiri dah la...jimat belanja mak dia beli push to walk walker tu...hehe

cik_ah82 said...

pizet: samala ngan adib pun..semua benda dia men tolak2..tp jalan melangkah sendiri tu dia xberani lagi..2-3 hari lagi kot..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin