Followers

Monday, February 2, 2009

new family member..welcome2!!

hari tu kan aku ada cakap, along aku dah selamat beranak anak no.2 dia..
kali ni pompuan, ainul wafa..

~ni la buah hati terbaqu i..hehe~
aku mmg jatuh chenta dgn minah ni, coz dia xmeragam cam abg dia widad..
dukung pun cool ja..
besaq lak tu..comey lagik..sedap dukung dia..
masa aku balik, qeja aku dukung dia ja..pantang dia bunyi sket, aku la org ptama yg berlari pi amek dia..
"jgnla dok dukung dia sangat, ajaq dukung budak tu, nnti merap asyik nk dukung ja..ang nnti balik kl xpa la, xgado..kami ni satgi nk kena berdodoi inang lak.." mak membebel..hahaha
"la, xkanla, sat ja kan..baru brapa hari kami balik, xkan dia nk merap lak.."
"ha banyakla ang punya dak..budak kecik sehari pun dia dh kenai tau dak kalo dia syok tangan besaq dok dukung dia.."

hahaha..aku xkesah pun mak aku bebel..tp bila aku balik kl, along aku kol.."hah, ni mai amek dia ni, ampa lak jaga, hari tu dok ajaq sangat, ni aku letak pun dh merengek..nk berdukung ja.."along potpetpotpet..kuangkuangkuang....
ampa tgkla gambaq kami dok poyo layan si wafa ni..feeling cam anak snirik laks..hehehe

~sampai penyek si wafa kami kerjakan..hehe~




~aku ngan abg pakat feeling poyo memasing kan..~
yang si abg dia lak, dok ke hulu hilir kaco org len..kaco mak aku dok siang ikan keli la, sampai dia sonok nk pegang n nk gigit..pe ke heynya yob..
time bila si syafiq tu sebuk2 nk pasang khemah tengahari buta, dia pun sebuk2 gak jadi mandur..yg syafiq lak, apa yang dia pikiaq ntah nk pasang khemah tghari camtu, takdak qeja sangat la tu..tapi, kdg2 syok jugak aku tgk dia, apa je yang dia wat, mesti aku nk tergelak..org kata, budak2 tgh nk besaq otak dia len sket kan..


~ni time mak aku siang ikan pun, dia sebuk nk pegang..lawak toi time nih..~


~sebuk cek khemah, siapkan dak jugak!~
k, adios~

11 comments:

naz ilyn said...

salam...

tahniah lar dapat anak buah baru... seronok betul berangan lar tuu...

seronok balik kampung... masih ada lagi tempat yang jalannya belum berturap... kena ambil perhatian tu

eDrYaNa said...

wahhh..bestnye dpt cencium baby..nk jugakkkk!! rindu plak bau2iteww..huhu...tahniah anyway dpt anak menakan(btol ker?) baru...

WorldPeace said...

Weiii comelnye anak buah uolsss... Sarah kendong baby tu very the ibu-ibu...cepat laa dapat baby...

cik_ah82 said...

naz_ilyn:
mmg besh balik kampung..sonoknya tak terkata..

edryana:
syonokkk..besh betul bau baby..walau masam tetap tak bley tak cium..kena cium gaks..ai, kalo wendu, xkan xreti2..buatla cepat!

lahar:
very the ibu2 kan? i like..
ko tggu je..hehe

Shitsurei shimashita said...

Tahniah, bertamabah populasi negara.
Semangat tul baby tu. :)

cik_ah82 said...

insyaAllah, nnti i tambah kan lagi ye en shit..hehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ciri2 tu dah ada dah
ciri2 bakal ibu

hehhehe....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

cik_ah82 said...

yanie:
hehe..i like..amin..;)

MakModen said...

alah.. comei nyee!! abang dier umo brapa ek?

eDrYaNa said...

hamboi2!! igt senang2 ke nk main buat jee...susah le nk dptkn 'bahan2nye' skrg nih..hihi..x sabar nk tgk combination muka 'aunty carah n uncle amreee'..hihi..

cik_ah82 said...

Makmoden:
abg dia baru 1thun 7 bulan..tgh lasak n degil..hehe

edryana:
la, sendiri mau ingatla bahan2nya itew..hehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin