Followers

Thursday, February 12, 2009

:. confused .:

confused..
aku gi keje ikut highway plus (ni setelah aku tnya abg..);p
n lalu satu tol je, tol kelana jaya tu..
selalu kena rm 1.20..
hari2 dh biasa cam tu..
tp minggu ni...
hari selasa, aku bagi kat jurutol rm 1.20 cukup2, dia pulangkan 10 sen balik..
confused..
tp amek je la..mana tau dh turun kot rega tol..
hari rabu, aku bagi rm 1.20 lagi cukup2..tapi aku tunggu je dia pulangkan 10 sen balik..
"dek, lampu dh hijau, tiang pun dh terangkat, dek bagi ckp2..dek tunggu apa lagi?"
aku terus pederas keta aku..malu2..
tapi confused..heran..
hari khamis..hari ni..aku bagi lagi rm 1.20..aku dh nk nek kan tingkap..
"eh, adik, ni 10 sen balance.." sambil dia senyum..;)
aku pun amek..tp xde la plak aku nk menanya..cam xmenyempat aku nk tnya coz keta bnyk lg kat belakang..
tp, lagi2 aku confused..
sungguh aku confused..
mana satu betul ni?
berselang hari lak tu..
nk kata aku dapat kad dr tol len xde la plak..
hmmm...
aku patut tggu esok..
aku qasa sok mesti rm 1.20..;0

adios

8 comments:

WorldPeace said...

Seramnyee kisah u ni...betul ke yang menyambut duit tol dalam umah tol tu orang atau jelmaan...hehehe...

cik_ah82 said...

hey lahar, sudah ko..ko jgn nk propa lebey..
aku pun xde nengok sangat muka nye, nampak tangan je terjulor..hahaha

cik_ah82 said...

heylahar:
????????!!!

lillies said...

pelik r...ade diskaun ke?

eDrYaNa said...

Kompius yerr cik sarah? hehe..nk tnye sket, g keje kul bape? skrg kn ade diskaun..antara jam 12.00am - 7.00am kalu x silap iolss, 10%rsnye..so kalu 1.20, 'after less' 0.12 (0.10) sen..tp kalu lebih pkl 7.00, rege baisak je..dulu iolss pn kompius gak..tp nnti iolss kompemkn blk..xoxo..

khairul onggon said...

ntah2 tol tu tak wujud tak??? hehehehee.. seram ehh...

Shitsurei shimashita said...

adakah cik ah membuat muka ayu hingga dia terlupa harganya?

cian dia kan kalo closing dia da shortage. kena bayar balik..

toll girl ke toll boy???

cik_ah82 said...

lillies:
ntahla..den pon tatau..

edryana:
ooo, ya ka akak?tatau pun..hehhe..
tp masalahnya, masa org kuar ngan adek org semalam, dh pun lepas kul 7..hmm..ntahla, agaknya kot..;p

onggon:
aih, apa lak xwujud..
i xrabun lagi tau..

shitsurei:
muka ai mmg sentiasa ayu..hehe
sumenya toll girl..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin