Followers

Tuesday, February 10, 2009

:. lonely .:

betapa sunyinya aku kat umah..
sunyi..sunyi sangat..huhu..
abg dh gi outstation..
aku tau dia pun berat ati nk tggai aku..
semalam masa dia turun pun, aku xtgk..
nnti layan jiwa lagi..huhu..
masa dia benti kat masjid, dia kol..
"td xmasukkan seluar abg sekali eh dengan baju?"
"cuba tgk kat pintu ada x seluar tu?"
"hah, ada la bang..sori2..org xperasan.."

boleh kan, aku ni mmg cuai..
penat2 iron seluar keje dia, tetibe xmasukkan skali..
wuaaaa...
sudahnya, terpaksa la laki aku beli lain seluar keje dia..
dh tu, xkan nk pakai dgn jeans lak..
ingatkan dia nk patah balik amek sluar dia, bley jmpa lagi..hehe
tp nan ado la kan nk patah balik..

p/s:seb bek adek aku dtg teman aku tuk 3 hari ni..
ada gak teman nk berborak..;)

14 comments:

Shitsurei shimashita said...

bawaklah byk bersabor ya.. ceria selalu

eDrYaNa said...

laa..cian btol la dgn hang nih..kalu i pn sedeyy..27-1/3 ni abg jedy g company trip..so, kami t'paksa la ditinggalkn utk 3 ari..tp skrg ni pn dh rs kesedihannyeee..hwaaa..baba, kami nk itottt..

cik_ah82 said...

shitsurei:
ye..ye..sabor la ni..

edryana:
o eh?g mana?xbley itot skali ke?
ala, baru 3 hari..2 hari tu celah gigi je..org kena tggai 6 mggu..hehehe..

eDrYaNa said...

ooo..celah gigi ek? hihi..kami ni xpenah kena tinggai..tu yg meraung semacam tuh..hehe..eleh! dia p melaka je..berpoya2 ngan boye2 darat tu seme..huh! i kt sini pn akan berpoya2 gak..jomm..

purple_lav said...

tak per cik ah...bleh ar kiter simpan rindu bnyk2 klu lama tak jumper...ayat nk sedapkan hati ni sbb diriku pun sll gak kena tinggal...huhuhuhu

kejora said...

sayangkan isteri tingal-tinggalkan... sayang kat laki buat apa eik? erm....

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah

Dusty Pixie said...

banyak2 bersabaq la noh..

AmirFX said...

Cik Ah buatlah lah kek coklat... Boleh kita dtg rumah makan ramai2...

khairul onggon said...

owh.. tu yg nampak adik kat opis tadi hehehe..

naz ilyn said...

salam...

biasalah tu kata orang sayang bini ditinggal-tinggalkan takgitu

cik_ah82 said...

purple_lav:
simpan, jgn xsimpan..menggunung ni..hehe

kejora:
xpatut betoi kan pepatah tu..sayang bini tinggal2kan..kalo sayang laki pun tggal2kan, abes tu sapa yg nk tggu?hehe

pakkaramu:
salam...

dusty pixie:
sabaq2..hehe

amirFx:
kek coklat?hehe..bley2, no hal..mai la umah..;)

onggon:
yup, tu yg import adek mai tu..wat peneman..huhu..skali ni je pun..

nazilyn:
xpatut..xpatut..hehe

btw, thanks guys!

amrie said...

abg tak beli pun seluar..abg pakai kemeja ngan jeans..layan...

cik_ah82 said...

amrie:
eh..xpe kan..cam tu lebih stylo bang..(nk larik dr perasaan bersalah)..;p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin