Followers

Monday, January 12, 2009

layan jiwa..:(

salam..
aku sedih..
sepi..
sunyi..
bengong..
blur..
but still kalut cam besa..
aku sorang2 je skang ni..
abg dh kuar outstation..
1st time sejak kawen bila dia kuaq outstation aku nangis..
hiba sangatla kononnya..
selalu kalo dia nk gerak, aku akan jengok dr tingkap umah, tgk sampaila keta dh xnampak..
tp semalam, aku xtahan..xbley tgk..terus2an aku melayan perasaan jiwa ni sampai nk masuk maghrib..huhu..
ye la, dh sebulan dia kat umah, bila xde umah rasa kosong jek..
huhu..
tp bila aku bayangkan, budak2 kat palestine tu sebatang kara je, umah pun musnah,
betapa aku bersyukur dengan nikmat yang Allah bagi ni..

p/s: aku wendu sama kamu abang!
tadaaa..

9 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia...
bila cik ah layan jiwa...
sabaq2 cik ah...
tak lari cik abe mu..

hehehhe.....lama mu tak online ym?
kalau tak..asyik kacau aku jer...

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

eDrYaNa said...

ala ciannyee...xpe, sabaq la no..kalu sunyi, meh le dtg umah memain ngan cik mimil..hihi..

cik_ah82 said...

yanie:
tu dia kan..
baru ang tau kalo aku layan jiwa..
konon aku ingat aku ni kental gak ar kan..hehe
xbley ym dh ar..tggu aku pasang tenet kat umah ar nnti..;)

mummy vogeh:
tu ar, cian kat org..sepi ni..huuhu
ala, sepi tu kan indah..hehe..nk dtg umah cik mel jauh sgt la..nk merempit lak tu..;)

ayang's said...

huhuhu... patutlah cam tak der semangat je pagi tadik... tak per... kan kalau sayang bini tinggal-tinggalkan... lagipun.. itu yg buat kiter selalu rindu merindu...

khairul onggon said...

hEHEHE... baygkan budak palestine sorang2 je.. Bayangkan tentera Israel ada kat umah Cik Ah!! Huhu.. takutt...

lillies said...

ciannye dia...dah, jgn sepi..jom layan game...!!hehehe..take care...

cik_ah82 said...

ayang's:
hehe..ok dh..hari ni dh semangat dh..hehe

onggon:
wah, melampau kamu..:)
aku mahu gambaran yang enak2 saja ya..hehe

lillies:
dh xsepi dh pun...:)tq ya

WorldPeace said...

i pun rindu abang u Cik_Ah82 hahaha larikkkkkkkk....

cik_ah82 said...

baik ko lari skang sebelum aku sebat ko nnti..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin