Followers

Tuesday, August 4, 2009

Besar kemaluanku :)

ya..tajuk xmenahan langsung..ampa jgn pikiaq bukan2 noo..
aku sgt malu hari ni..
huhuhu..
ala, xdela malu sgt, saja nk cover..
benda ni mcmla xpenah jadik kat org len or ampa sume kan..rilex ar..:)

aku ada taklimat kat PICC pg td..
tp pas abis taklimat, aku tak pi jamuan pun, malas ar..
so, aku terus balik..
aku berjalan seperti biasa (tp aku jalan besa pun org kata aku kalut..??)
tetiba, aku pun xpasan camana ni bley terjadi kat aku..
yg aku sedar, aku jatuh terjelepok sambil aku gosok2 kepala..muahahahahaha..
*tipu, aku tak jatuh terjelepok pun, aku gosok2 kepala ja..*:)

terus ada budak laki ni lari kat aku..
"kakak, kak ok ke?perut akak ok ke?"
terlupa sat perut memboyot..
hahahaha
lawak siot..aku rasa cam nk jadik kura2, bley semunyik pala dlm badan..
*

*

*

*

*

*

~gambaq xdak kena mengena pun..google saja..~

ye..
aku terhantuk kat cermin..
cermin yang aku sangka pintu yg bukak automatik cam kat shopping kmpleks tu..
hehehe..ya..korang xleh bayangkan xpa..or korang nk gelakkan pun xpa..
coz lepaih tu aku mmg bantai gelak xhengat nya..sampai mengalir2 ayaq mata aku..:)

awat aku bley kalut cam tu skali eh?awat aku xpasan tu mmg dinding cermin,..
pdhal bila aku perati balik rupanya ada ja pemegang pintu..
sapa la yg buat pintu kaca cam tu, len kali watla yg jenis kayu tu..
sian anak aku, berpusing dia kat dalam..hehe..seb bek xkuat kan yang kan..

aku tau kalo amri ada, mesti dia jalan terus, konon2 xkenai aku..
sebab tu aku xcakap pun ngan dia, malas nk kol cakap..
aku tau apa respon dia..hahaha..
aku tau dia baca satgi, so, aku malaih nk cakap apa2 dh..:)

yg penting, aku tau budak laki tu pun terhenggut2 gelak kat aku..jaga kamu :)
tp, aku releks ja..bukan aku xpenah jatuh or terhantuk pun...
ada aku kesah??
p/s: tp aku ada baca kan, mmg org pegnen ni, cepat lupa, cemerkap, kalut dan seangkatan dengannya..tima kaseh..


6 comments:

am-rie said...

ish2..awat depa wat pintu camtu no..tak consider langsung ngan org pregnent yang mudah terlupa itew..
aduh..sakit perut den golak..

Takde apa2 kan?...

cik_ah82 said...

tu la abg, kat sana pintu cam pelik2 la..:)
org xde ape2..abg tau org camna kan..cam xpenah tgk lak kejadian seumpama itu terjadi pada diriku..hehe

arnirina said...

kakakakakakA! sabo je la!

cik_ah82 said...

amboi kak arni, besaqnya gelak..hehehe..
sabo je la kan..:)

moMmY miMiL said...

ekekekekekekek....
(bagi chance hakak ketawa guling2 dulu ye?)

tp kn, dh biasa dengaq dh kejadian2camtu..dulu, ada kes gak kt bangku kt stesen lrt..tu pun best gak!

adehh! adikku..cian anak sedara aku dlm peyut tuh..lain kali, ati2 ye? hehe..

p/s : ye ke org peknen mudah luper? ermm..ni msti kurang mkn kismis nih..ekekekeke..amalkn mkn kismis..kismis bagus utk otak! (bak kata Riezman dlm citer Baik punye cilok tuh..)

cik_ah82 said...

hehe..sonok ye akak gelak no..hehe..tp akak dh besa kan, so, i releks je..haha..
bukan takat kismis lagi, segala jenis buah dh makan..tp nk wat camna, kalo kalut tu mai, lupa segala!hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin