Followers

Thursday, August 13, 2009

Al Fatihah - Ustaz Asri Rabbani.

Marilah kita bersama-sama mensedekahkan Al-Fatihah kepada ketua kumpulan Rabbani, Ustaz Asri yang telah disahkan meninggal dunia kira-kira jam 11 pagi tadi di Hospital Pantai Kuala Lumpur. Punca kematian adalah disebabkan sakit jantung. Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman.

Al-Fatihah.(kredit sumber)

p/s: terkejut dgn berita ni..setiap yang bernyawa, pasti akan mati..sgt suka mendengar alunan zikir ustaz Asri kat Oasis Indahnya Iman..:(

6 comments:

mat said...

salam takziah buat keluarga beliau. al-fatihah...

puterikurekure said...

al-fatihah.
kite pon baru tau berita ni tadi. tru email.
terkejut kan?

cik_ah82 said...

tu la..terkejut sangat..
rasa sebak je..:(

intan zura said...

betul terkejut...
al-fatihah....

<< s| tED| >> said...

Al-Fatihah dan Takziah!

cik_ah82 said...

intan:
tu la, saya pun terkejut..
ntah nape rasa sedih je..mcm xpercaya..
tp tu la, maut menjemput tak kira masa dan keadaan kan..cuma kita je tatau bila masa kita..:(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin