Followers

Monday, May 3, 2010

entry caca merba.

haih..
lama xupdate..
ni pun xsempat lagi..
petang nnti insyaAllah akan bergerak ke utara (perlis, kedah n penang) coz aku kena outstation...
maksudnya official la kan..

tp nk xnak terpaksa jugak aku bawak 2 bodyguard tu ha..
sanggup tu si ayah amek cuti ok..
xconfident jaga anak..hehe (act, aku pun xcnfident gak kat dia)..hehe

seb bek umah mak aku kat sana..so, dapatla mak aku jaga jugak adib.
tp kat perlis n penang terpaksa la aku angkut juga depa 2 tu..
*harap2 sgt xkaco kerja aku nnt..ayah, plis jaga adib baek2 k*

hmmm..adib dh 7 bulan!
how time flies..huhuh..
kejap je kan..

gigi adib dah 6 batang skang, huhu..seksa i tau, asyik kena gigit je tang tuuut..
so far, alhamdulillah, adib makin lasak, aktif, xleh dok diam, xleh nampak aku, asyik nk berkepit ja..huhu
dia dh bley berdiri 2 mggu lepas, so cute bila tgk!hehe
yg paling xtahan tu, asyik dok panggil mak..mak..je bila nampak aku..(bahagia lak bila dengaq panggilan tu.:)
pastu semakin giat memanjat coz nk berdiri..kepala dh bape kali tertomoih..huhu..
bab makan lak, adib dh makan yg lecek saja..aku dh xblend dh nasi, coz dia dh bley gigit2, kunyah2..
alhamdulillah, selera sgt adib..(huhu..dh lama rasa xwat entry baby food)..

taktau la, 3-4 hari ni, dia asyik nk berkepit ngan aku je..
ngan amri pun xnak..
sampaikan kalo aku bz kat dapo tu (bz ke?), dia bley mai kat aku, n paut kaki aku mintak dukung..
sedey la plak bila dengaq dia menangis2 mintak dukung tu..
last2, terpaksa la ayah dia dukung, n bg dia tgk aku..
sampaikan ayah dia cakap "mak..mak..asyik nk kepit ngan mak je..apa la ada ngan mak ang tu..hehe"
ada apa ngan mak?mesti la mak ada apa yg ayah xdak..hahahaha..

serius, ada kwn aku cakap, dia bebai n merap ngan aku sebab nk dapat adik kot..
wuuuaaaa..adakah?bukan la maksud aku xmau tambah lagi sorang, tp bukan sekarang la kot..huhu
*tp dh wisau ni bendera merah xmai2 lagi nih*..
huhuhuh..

kalo ada, redha je la ye dak?rezeki Allah nk bagi..kaloooooo adaaaaa...;)
sepanjang o/s, blog ni senyap sket la kot..pasni balik, aku update lagi..insyaAllah.
semoga perjalanan pergi dan balik dipermudahkan Allah, amin..;)

5 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kalau balek aloq staq...
kim salam kat member2 ASMA...

hehehhehe

cik_ah82 said...

aku blik pasai qeja, xtau la dan ka dak nk hu ha..huhuhu...ang xblik ka?

.:mUnies:. said...

dh byk tumbuh gigi..nasywah lom tumbuh 1 pon :(

cik_ah82 said...

munies:
adib mmg dh banyak gigi dia, tp mmg saket ar dia asah nenen!huhuh..kami terlebey kalsium kot..hehe

purple_lav said...

cepat le perkembangan adib...dh ada gigi, dh bleh berdiri...syabas adib

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin