Followers

Thursday, May 13, 2010

dia dh makin lasak xhengat.

hai uols...
lama giler xupdate kan..
bz lately nih..
pastu angin malas pun menerpa..lagila..
bila tgk blog mber2 lain suma update laju la, aduhai..stresss mak..(bukan sasaran tahunan pun kan)hahaha

dh lama xupdate, nk jugak boh kisah anak bujang kan..
ha la, sapa lagi kalo bukan mamat ni sorang je..
adib dh 7 bulan hujung bulan lepas..
alhamdulillah, dia still lagi isap nenen mak dia tanpa campuq susu fm..
terima kasih Allah atas rezeki-Mu ini..:)

ni gambaq awal minggu ni..dia la ni dh makin merata2 peginya..
mujur umah aku kecik ja, kalo ilang pun xdak la penat sangat nk cari..
(mana ja dia nk semunyi kan..hehe)

bila dh ada anak ni kan, baru aku nyesal beli meja jepung ni..hehe..
dulu masa nk beli, amri dh xbg, tp aku nk jugak..nk feel ala2 jepung gitu..hahaha
la ni, bila adib dh besaq skit, aku rasa bahaya ar meja jepung ni..
ari tu penah dia ilang tidoq bawah meja jepung kecik ni..
(bersawang+berhabuk gila bawah tu ok)

tu tidoq xpa lagi, mau nnti dia panjat tidoq ataih tu, pastu berguling2..xka naya?huhuh
*abg, jom beli len!*

~tgk la si adib ni..aku saja tangkap gambaq dia tgh ralit layan aktiviti dia..mula2 dr duduk, ada ja dia nk wat apa..haish~

~aku rasa skit hari lagi dh bley panjat gamaknya meja ni..dia dh start angkat2 kaki, cuma xsampai lagi ja..anak jantan buaih..*sori meja jepung ku berselerak ok..ada ampa kesah??*

~pastu bila panggey nama sengih ja..geram tul aku ngan budak botak ni..hehe~
~tang gambaq ni aku xmenahan..dia kalo panjat kan, kaki mesti t'kangkang, suka berdiri jauh dr tempat dia nk pegang tu..belagak tul.

wat eva pung, mak sayang ngan adib wpun adib suka tarik2 rambut mak, suka cakaq muka mak..hahaha..

5 comments:

purple_lav said...

rindu adib!!!lama betul mak adib ni tak cerita pasal adib..eh eh adib dh bleh berdiri ke? laju tol adib ni. aleesya baru nk expert bab nerap...berdiri bleh la tu pun kena pegang...

cik_ah82 said...

hehehe..
tu la, mak adib wat2 bz..hehe
adib dh berdiri bulan lepas lagi..
dia pandai2 la nk berdiri snrik, paut je la apa2..hehe..

puterikurekure said...

budak lasak la bagus. cergas!

khalish tu lembut gemalai. dahla rupa cam pompuan. (mak dia yang susah hati. huhuhu)

rindu oo ngan adib. alih2 dah pandai macam2. auntie intan jeles ok adib!

cik_ah82 said...

intan:
haa..adib pun sama ok..masa sebelum botak, ramai kata adib muka lembut la..skali dh licin bo liau, amek ko..hahaahah...
rindu ngan khalish n mata dia yg galak itu!;p

NanA said...

gmbr adib pgg handbeg pling cute skali..dh rupa sebijik mcm mak dier..geram...comella sgt..kui..kui..kui..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin