Followers

Thursday, May 20, 2010

syukur..

huhuh..
letih ar..(tipu sgt, xbaek ok)
hari ni posa..
rasa lain lak coz sebelum ni pas pam je mesti aku minum air banyak...

ni bila pam dh 2x,
asyik terpandang je lak bekas air tu..
seb bek xteguk..hehe

alhamdulillah,
mula2 rasa cuak gak nk ganti posa aku yg 3 hari tggai tu..
dh terbesa asyik lapor je kan..
cuak gak rasa takut2 susu kurang ke apa ke..

so far, alhamdulillah..
walaupun xde la mabeles sangat, tp still bawak balik bekalan seharian adib minum..
terima kasih Allah.:)

4 comments:

puterikurekure said...

syukur alhamdulillah.
:)

Tulip said...

tu lah kdg2 bila nak ganti puasa,takut pulak susu berkurang,..tapi syukur..ada la jugak bekalan tuk mybaby...

p/s: dah la kena ganti puasa sebulan huhuhu

susudalambotol said...

tabahnye awak. semoga terus bf ok!

cik_ah82 said...

tulip: tu la..tp Allah Maha Kaya kan..wah, jenuh nya nak ganti sebulan..hehe..dh start ke?

hid: insyaAllah, semoga dipermudahkan..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin