Followers

Tuesday, January 5, 2010

bila kawan datang bertandang.

hehe..kejadian ahad lepas..
kawan aku aya n suami serta anak nya muhammad mukhlis iman (ayat xmenahan) janji nk mai umah aku nk tgk adib..
tu pun setelah adib 3 bulan aya ooii..xpa2, seb bek ang mai gak..
mulanya aya janji nk mai skali ngan kak ila, tp last minute kak ila cancel lak coz mabuk kepayang (pegnen la uols)..
sapa depa ni??
oo..aya n kak ila kwn aku masa study uum dulu..(mengimbas kenangan lak)huhu..
aya adala kawan rapat aku masa kat uum dulu..(sayang dak ni okkk)..
merangkap kawan sebilik aku..ngan dia la aku bermanja, merajuk, ketawa dan menangis bersama..heheh
start dari sem 1, sampai la kami habis sem la, muka dia jek aku ngadap..sampai terpikir xde org len ke aku nk ngadap ni..muahahaha..(jgn marah ya..kihkih)..
kang kalo aku bukak cite pasal kami dulu2, mau sampai tahun depan pun blom tentu habis (mohong saja)..;)

akibat penangan kak ila xjadik mai, aku panik seketika..mau dak, aku masak nasi ayam lapan pot tu weyyy..sampai nasik nk termuntah2 la kuaq kot rice cooker tu ha..(nmpak sangat rice cooker kck)..
tp xpa, aku tau la mcmana nk habiskan nsk ayam tu..muahaha..
dah tu lak, aya bawak nasi dagang kari ayam lak..fuhhhh

layan kan je la gambo2 ni ha..
~nasi ayam den..:)..bertambah sedap dgn saprah tudung aku..hahaha

~tgh kebuluq nih..
~iman ngan bonda yg tgh dukung adib..:)..ala2 60 an ye gambaqnya..
~iman yg suka explore...
~pasang seat belt!nnti jatuh..huhu
nasi ayam yg melambak2 tu aku balas la lak kat aya yg bawak nasi dagang kat aku..waa..sonok la bila wat makan2 ni..next time kami nk serbu umah aya lak nk makan sana lak..kihkih..get ready ok!
p/s: besh bila dapat jumpa kawan2..lagi ramai lagi best!

8 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

bila nak bawak anak hang yg comey tu jumpa acu yanie nih? hehehhehe

khairul onggon said...

wah3x.. kawan dah mai tp dia yg makan byk kekekeke :P

susudalambotol said...

seronokkan dah ada baby :)

cik_ah82 said...

yanie: ala, acu la yang mai jumpa adib sini..;)

onggon: besala..penat lelah memasak harus dibayar dengan melantak yang banyak..;)

susu: kan?kan?x terungkap kata2 rasanya..;)

BurBerRy'S EcliPsE said...

update la ur blog....hehe=)

cik_ah82 said...

burberry:
hehe..kemalasan melanda la lak..btw, tq tau!

puterikurekure said...

cik ah, nasi ayam bersama seprah tudung tu sangat menggrgar jiwa ok! hehehe~

comey la adib. :)

areya said...

lama dh nk komen tp asik lupa psword la..haha..btui dak aku ckp kt iman nnt cik ah letak gambo kami dlm bolg??hihihi..tp xpe,gmbr kami comei sumenya..kahkahkah..weh,nnt mai mkn umah aku lak tau..aku tungguuuu..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin