Followers

Monday, September 14, 2009

balik kampung.

pada sume kengkawan:

sy akan pulang ke kedah hr ini..
balik beraya, dan insyaAllah, akan berada di sana sampaila melahirkan dan selesai berpantang..insyaAllah..
sehingga itu, blog ni mybe akan bersawang selama tu kecuali hasben balik bwk broadband..tu pun kalo ada masa nk update..

tp kalo nk tau perkembangan sy, en hasben akan update..
hehe..
mybe dia kata akan update kat blog sy or blog dia..
kalo nk tau, jenguk2 ar sana..(kalau nk tau la..cam femes lak kan..huhu)

sy minta maaf andai ada salah silap saya selama ni..
selamat hari raya & hati2 dijalan raya..:)

sampai jumpa lagi..doakan sy ek..:)

7 comments:

w.a.n.n.a said...

uwaaaa...
tak aci balik dlu..
jeles nie..wakakaka
ok slamat balik kg..
balik lek lok
ntik klu dah bersalin bagi tau k..

purple_lav said...

awai nye balik hehehe
take care ye cik ah
semoga semuanya selamat nnt
harap2 cik ah sempat gak makan kuih raya kan...huhuh

puterikurekure said...

jaga diri ok.
selamat hari raya!
dan semoga selamat melahirkan.

:)

mat said...

selamat hari raya!

moMmY miMiL said...

all d best! smoga semenya b'jln dgn lancar..

al-mankaraqi said...

Selamat hari raya, maaf zahir batin.

kirana said...

Salam hari raya aidilfitri. Agak lambat skit coz very busy. Enjoy anyway...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin