Followers

Wednesday, July 15, 2009

shoping..

yea2..ptg ni pas keje aku nk berdesup gi jusco md valey..
hari ni ada Jcard..
hehe..
mula2 nk gi sorang2 je..
aku bley je gi sorang2, tp bila kenang2 nnt nk jalan gi parking sorg2 kat gardens tu, tetibe rasa seram lak..

dh bgtau amri..
dia suh tggu dia balik, tp time dia balik, sale pun dh abes..:)
dia mulanya xbg aku pi sorang, tp dia tau kan aku ni degil.
ko ckp la camana pun, kalo aku nk pi jugak, akan ku paksa dia bg ijin..hehe
so, amri bg izin..(tq2..:)

tnya kengkawan kat opis, sume xdapat gi.
ckp ramai org la.
sesak la.
jam la.
ada la 2-3 org kakak yg pi waktu lunch..
coz depa dh ada anak bagai, mana bley balik lambat.
aku ni pun mujoq amri xdak, bley la merayau.hehe
lagipun, shoping waktu rehat adalah sgt tak besh, terkejar2 je aku rasa.

last2, pujuk pnya pujuk,
2 kakak ofc termakan pujuk rayuanku.
yes2!
so, pas keje ni, aku, kak ira (tu pun dia kena mintak ijin bos besar dia dulu..hehe) n kak zeti akan menyesakkan lagi jaya jusco di mid valey.
boley borong brg baby bnyk sket.

nk tau aku rembat ape, tggu2 je la nxt entry.
tu pn kalo bernafsu nk blog.hehe.
time shoping ada je napsu napsinya.

1 comment:

<< s| tED| >> said...

hola.... banyak borong ke ?? hehehhe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin