Followers

Thursday, May 28, 2009

~ditipu suami~

aku ditipu suami?
yoyo or ja kan tajuk entry ni..
aku xsabaq2 nk post entry pepagi nih..
xde pepun, pasal bola la, pe lagik..;)
aku tido awal semalam weh, kul 10 dh terbongkang..
11.30 si suami menelefon, aku yg mamai ni melayan je la..
katanya tak tido menunggu game MU vs Barca..
bersungguh tol..ada aku kesah..
kul 5 pagi si dia menelefon lagi..(coz aku soh dia kol, ingatkan nak posa, tp tetibe xlarat lak);)
"xjadi la nk posa abg..xsempat nak masak.."
"xlarat xpayah la posa.."
"hmm, dh abes ke game?"
'dah..'
'sape menang?'
'aih, MU la menang..!'
'ya ka..hmm..bape score?'
'2-0'..
'wah, ya ka..terer gak MU ek..'
'mestila, MU meh..'
'dh la, org nk sambung tido balik..'
'mimpi hari tu xbetul la..MU menang gak..'(ish, xabes2..menang tu, menang la kan..)
*aku ada cakap ngan dia aku mimpi MU kalah ngan barca..heheh..

tup2, pagi td otw nk gi keje, aku dengar berita kat ERA, MU DIKALAHKAN oleh Barca okk...
terus aku gelak setan dalam keta..hahahaha..
ooo..ada hati konon..dia nk sedapkan jiwa dia la tu..mau bape hari ni berkabung agaknya..
jangan gi PD dok bawak muncung sedepa dah..

ingat pagi ni nk kol menghamburkan kata2 sinis, tp mesti dia tgh tido n berduka lara atas kekalahan pasukan feveret dia tu..so, biarla, xnk kaco dia lagi..tp, xbermakna aku xkan buat..muehehehe..(gelak jahat)

p/s: entry ni pun untuk mommymimil gak..merasala telinga akak mennnaaanah plak..hehehehe

5 comments:

moMmY miMiL said...

bkn stakat menanah je, dh nk muntah darah dh ni dgr kata2 cacian itu..

smpi saat ini pn, still ada sms kutukan dr abg jedy x berenti..huh! geram btol..

lupe nk ckp, abg jedy kim slm kt amri skali..pesannye. 'cuba lg thn depan ye?'

..xpe amri, sabo ye..org sabo mmg byk hikmahnye..ermmm..btol ker aku nih? kompius gak dgn diri sendri..lalalala..

cik_ah82 said...

hehe..
skang ni pun, kalo org sms amri, xde nye dia nak balas..
kalo kol lak, dia asyik cakap nk terkencing je.
'xpela eh, abg nk ke tandas ni..'
padahal nk letak fon, menanah telinga dengar..hahaha

am-rie said...

tumpang lalu...
ada game eh semalam..hehe
nak terkucil nie..da..

cik_ah82 said...

amrie:
tumpang la..sian tol ek..
eh, tatau ke ada game semalam?
la..abes tu mengigau la ek tgk semalam..
ish2..sian2..
xabes2 lagi nk terkucil..ish2

khairul onggon said...

Tahniah MU menang yerrrr.... hahahahahahaha....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin