Followers

Thursday, March 17, 2011

Ragam Anak Bujang.


gambo ni masa hari ahad, lepas ayah dia kuar outstation..
aku ni risau gak sebab aku kalo bleh xmau dia layan tgk tv sangat..
tp budak skang kan, handset kita tu pepandai je dia operate snrik..ish2..

ni adib tgh kusyuk tgk cite boboiboy kat tv3 tu..
cite kartun baru tu kan..aku pun layan jugak, sebab ada sora budak upin ipin tu...heehe
aku tgh lipat kain, tgk budak ni kemain diam je tgk kartun tu..sampai menerap xberganjak pun..

cuma bila iklan baru dia bangun duduk..
haiiihh..ni ayah dia la yg ajaq ni..
kalo x dia xheran sangat..
ayah dia beli CD chuggington tu, yg tu la dia dok tgk sampai aku dh nek muak dah..sabo je la..
xleh nyanyi lagu tu, sebab kalo nyanyi kompem dia pi lari tunjuk tv nk tgk..grrrr..
ni lak smlm dalam keta pas balik amek dr taska..berebut handset ngan aku, xdapat teriak la..adib ni kalo nangis sat ja pun air mata bergelen2..kejap je berjurai2..hehe..mesti ikut mak dia ni..:)

skang kat taska kena pakai sweater ngan stokin sebab dia kan baru kena semput tu..takut kat taska sejuk, so depa pakaikan je sepanjang hari..tghari je bawak kuar gi jemur sat..huhu...

ok, tu saja dari mak bujang.

2 comments:

Dayu said...

budak2..mana bleh tak tgk tv
mmg duduk kusyuk la dia
lagi2 bagi hadap kartun

cuba bagi dia tgk animal planet
cha suka gak tgk binatang2 tu
tp ilang jje gmbr binatang dia pun masuk bawah rak tv

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq pon dah ade cite kegemaran kat tv..katun la kebanyakkannye..haihh dah pandai rebut remote tak tahan tuhhh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin