Followers

Saturday, October 30, 2010

Awak dah nak masuk 30 dah!


ye..suami ku a.k.a en Amri sudah mencapai umur 29 tahun pada 30 Oktober dan insyaAllah tahun depan akan bertukar masuk ke 30-an..huhu..

selamat hari lahir abg..semoga..semoga..hmm..abg tau kan org nk cakap apa, tamo membebel banyak2..mu pikir seniri deh!hehe..yg penting org n adib sayang abg..:)

uih, kalo aku tanya kat dia nak apa, berderet dia habaq nk tu la, nk ni la..org dh gila kamera kan, nk beli lens la, nk beli beg kamera yang boleh boh laptop la..kalo rega 30 ka, dan2 tu gak aku rembat aih, ni tgk rega nk terkeluaq bijik mata aih..hahaha

so, hari jumaat mlm juz kuaq makan ja..ingatkan dia nk makan yg best2 ka, last2 pizza ja..huhu..dh la masa kuaq aku mmg xbawak apa pun barang adib..pampers ka, kain ka, apa2 la..sebab ingat dekat ja ngan umah..sekali sampai2 OU, adib batuk2 sampai muntah di bahu dan tudungku..bluweekkk..haaa..tp biaq la, lega sket tgk dia wak kuaq semua..malaih nk balik, basuh gitu2 ja..mkn pun dh bau masam muntah dh..hihi..

tup2 amri kata dia dh tau nk apa..aku cam xcaya ja dengan apa yg dia nak..bukan xleh beli, tp..tau dia nak apa..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
spek ray ban folding wayfarer!aku tatau apa dia farer2 tu, tp aku rasa eiii, beli benda lain la!n serius aku tak sangka sebenaqnya spek itam ni mahai sungguh no!bukan ray ban saja, yg len2 la..isk..kalo tanya aku la, aku xbeli aih spek mahai2 camni..aku xkesah brg2 branded ka dak, tp laki aku kesah kot!hehehe..dia dh lama nk beli ni..seb bek time ni ada sale!aku tanya lagi rega spek ni dia bleh beli lens 50mm n beg yg dia nk tu, tp nk yg ni jugak..ikut suka ang la..lgpun pikiaq2 dia kan selalu outstation drive pi sana sini kan,lantak la..yg penting dia happy..kata besday boy kan..huhuu

so, dh hepi kan..pas ni dia berjalan2 dengan lagak cam org kat bawah ni kot..muahahaha..

sabo je la..yg penting besday i bulan ni jangan lupa tau..ai dh cakap nk apa kan..hihihi..;)
love u!:)

5 comments:

memorisusuanku said...

sarah: happy birthday kat cik abg...pjg umurnya murah rezeki dan sentiasa happy bersaama family tersayang:)

cik_ah82 said...

makaseh kak mieja!hehe..

♥♥~MoMmY MimiL~♥♥ said...

hehehe...
ala cik ah...xkn nk pki spek itam cap uptown kut...x gojes laa..hahaha..xpe la, yg penting dia hepi n anda jugak tumpang hepi...yippiee!!

cik_ah82 said...

mommy: hahaha..seb bek org xsuka pakai spek itam!kikiki...ooo, mummy pakai yg gojes2 la no..yg bulat2 tu..hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wah..kan main somi cik ah..nak mcm2..
en somi sy dia cakap je nak tu nak ni
time sy nak beli..dia cakap takyah
tapi sy beli la jugek..
terbang melayang gak la duet den 379 besday dia yg lepas..takpe..janji brg kite beli dia guna sehabis mungkin

psttt...pas ni, besday nak mintak spek gak la..gucci..wakakakka *gurau je..wink!*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin