Followers

Tuesday, October 5, 2010

Sambutan Tahun Pertama di Sekolah.

wah, sekolah gitu katanya..kat taska adib la..
kek adib tuk tahun ni..insyaAllah, tahun depan kalo berkesempatan sambut lagi ye dak..;)

~tema nya buku..konon2 cam biodata la kan, siap ngan gambaq pak haji sebelah tu..hehe.. banyak tul kek ni, ingatkan kecik je..sebelah pun xabis..siap mak adib bawak kat outing n opis lagi~

seterusnya adalah cita bergambar saja, tatau dh nk tulis apa.dh seperti itu katanya.
~boleh selak selai2 ni.haha.k, tipu.
~kawan2 tgh tunggu nk makan kek/minum petang.
~disebabkan budak2 semua kerumun nk tgk kek, jadi sha (kira mcm cikgu besar la) bawak kek tu gi kat meja..'ni bentuk apa?'
boookkk!pandaaiii..;)

~budak baju biru tu haikal namanya..sangat2 hyper aktif..ada je dia nk pegang kek ni..then sha sound..'haikal, ur not supposed to touch this cake ok..ni adib punya.nnti kalo besday haikal, haikal boleh pegang.'hehe..ala, tp budak2 bukan paham pun..dorang nk hepi2 sajork..

~k la, meh cik ah pegang haikal kita potong kek sama2..hehe

~masih lagi blur tgk ramai kerumun dia.tp mujur dia elok je duduk atas kerusi tu..hehe
~time ni cekgu suruh budak2 nyanyi happy besday..eeii..budak zaman skang kan..kecik2 dh sambut besday..sapa suruh, mak nya la yg hover.heheh

~senyum adib..;)
~tengah start nk nyanyi..
~guna mulut k, bukan guna tangan..;p
~boleh potong dengan bantuan mak k

~cikgu tgh agihkan pinggan..
~baca doa makan dulu..

~hari ni cikgu dia cakap rajin nau dia berjalan..dia dh tahu dia dh besar..hehe..nk jalan snrik je..
~selain kek, aku bawak sosej koktel tu..wat mcm satay, cucuk dengan buah anggur..budak2 suka sangat!mmg plan xbawak banyak sebab cikgu nk wat minum petang je, dorang pun ada jamuan raya jugak..jadi, berlambak2 makan katanya

~ayah pun nk bergambar jugak.
~cikgu nk suruh adib bg sendiri, tp xkuat lagi nk berjalan merata..sian cik ati la kena terbongkok2 teman adib..hehe
~cute sangat tgk budak2 beratur nk tggu adib bg goodies bag..hehe

~sekian, tu je la cita besday shaye..hehe..alhamdulillah, semua berjalan lancar..wpun minggu tu agak bz buat kami laki bini, dengan pindah umahnya lagi, dengan nk buat besday adib lagi..huhuu

3 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

che ah..amboi..kan main lagi kek ..bentuk buku..bagus2..kretip..i like..

cute je gambor adib yg dlm kotak kuning tu..ehhe

hepi belated besday utk adib..be gud boy ya..:-)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

wah wah wah...si kecik dah masuk taska...kek pun mabeles hehehhe

susudalambotol said...

Chomel gambo Pak Aji. Haha.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin