Followers

Wednesday, October 29, 2008

..my weekend..;)

Malaysia vs. Vietnam

hype..hmm, korang pun tau yg aku g tgk kan dengan abg..n korg pun dh tau result dia kan?hhuhu..yup, m'sia kalah 5-6 dengan penalti..aku punyala berkobar2 ni, mmg confident sgt bila sampai yg msia akan menang..n sepanjang game, mmg tggu gol msia je..mmg fun giler kat stadium, nyanyi lagu barisan kita la, mmg gegak gempita la jdnya..aku mulanya tak nak pegi coz perut berat bnyk sangat open house ptg tu..tp abg ajak gak..kitorang nek moto dr kota damansara kul 810..bayangkan abg pecut nk sampai bukit jalil..sampaikan helmet yg aku pakai cam nk terbang dh..bontot jgn ckp la, lenguh seh..seb bek sampai tepat gak..malasla aku nk cite, dh kalah kan, ckp banyak pun xguna dh..huhu..yg penting, bila gol penalti, aku tutup mata..bila dgr dorang sorak, br aku bukak mata..hahaha...

Tropic Thunder

haha...dh tgk lom movie ni?aku n abg tgk hari ahad malam..kami tgk kat one utama..dh lama tak gi tgk movie..last cite kitorang tgk iron man..haha..before tu gi jalan2 kat c2 dulu..n amri amik kesempatan nk begambar ngan shaolin..haha..

wah, abg dh pandai wat action bila begambo..dh org ramai lak..bagus2, dh xmalu..hehe..

ok, cite tu mmg syiok beb!memang kelakar je cite dia!aku sepanjang2 dlm panggung asyik gelak je, sampai amri cubit aku..org len dh benti gelak, aku dok gelak lagi..tp besa ar, cite omputih, sket sebanyak ada dialog lucah sket, tp xpyh pkr yg tu, tgk jalan cite je..enjoy!

korang gi la tgk cite tu, ben stiller, robert downey (aku minat giler ngan dia nih), jack black mmg besh!

k la, nk bekpes..petang ni bos soh aku gi hotel legend..mewakili dia pi bengkel kajian semula dasar warga tua..huhuh...hadap je la..

adios!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin